گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گلشيد و مامان

بدون عنوان

1392/7/15 14:29
نویسنده : ماماني
383 بازدید
اشتراک گذاری

تو رو از دست بدم چیزی نمیمونه برام

 

مگه جز تو چیزی هم هست که از دنیا بخوام

 

نمیتونم ببینم یه نفس از تو جدام

 

دارم اقرار میکنم بی تو بمونم بمیرم

 

ترسی ندارم که بگم نفس از تو میگیرم

 

دختر نازم همه زندگیم به مامان قول بده دیگه با من این کار رو نکنی مامان جون توی این چند روز مردم و زنده شدم از نگرانی مریضی تو عشق مامان میدونی طاقت ندارم اشکات و ببینم و ناله هات رو بشنوم قربونت برم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان معین
16 مهر 92 9:38
ممنون خاله جون . خدانکنه . نمی دونم نگاه می کنم چیزی نمی بینم که دندون دربیاره ولی خیلی بی تابه شبهام آروم نمی خوابه . خاله جون روز کودک ام به گلشید جون تبریک می گم


مرسي عزيزم واسه كوچولوي شما هم مبارك باشه
مامانی درسا
16 مهر 92 10:55
سلام عزیزم خداوند همیشه نگه دار گلشید عزیز باشه ..... ببخش عزیزم کامنتای محبت آمیزت رو خوندم اما این روزا خیلی سرم شلوغه خودم مریض بودم و دخترم .... الان خداروشکر کمی بهتریم ...... دیگه بیشتر بهت سر میزنم دوستم ...... گلشید عزیزم روزت مبارک .....


خدا رو شكر كه بهتري خانومي ممنونم كه وقت ميزاري و بهم سر ميزني
عمه ی آتنا
16 مهر 92 11:49
ین خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 مهر 92 11:53
خدا نگهدار گلشید نازم و مامان بابای مهربون باشه
مامان امیرعلی گلی
17 مهر 92 16:17
عزیزم فدات ایشالله زود خوب شی خاله جون