گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گلشيد و مامان

بدون عنوان

1392/7/6 13:40
نویسنده : ماماني
380 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم ببخشید که نتونستم به قولی که بهت داده بودم عمل کنم و واسه ات تولد بگیرم چون توی این چند روز حسابی من و بابات رونگران کرده بودی به خاطر دونه های ریزی که روی تنت زده بود و دکتر گفت شاید بعلت کمبود پلاکت خونت باشه چون مامانی هم همین مریضی رو داشت ما خیلی ترسیدیم و حسابی نگرانت شدیم  روزی که ازت آزمایش خون میگرفتن من همش گریه کردم چون واقعا تحمل ناراحتی تو رو نداشتم گریه

گلکم خدا رو شکر که جواب آزمایشات مثبت بودن و غیر از کمی کم خونی مشکل دیگه ای نداشتی  لبخند  توي اين چند روز همه امون استرس زيادي رو تحمل كرديم واسه همين ديگه دل و دماغي واسمون نمود سعي ميكنم توي اولين فرصت غفلتم رو جبران كنم و جشن قشنگي واست بگيريم. بابايي خودش دوست داره اولين سال تولدت رو به بهترين نحو برگزار كنه واسه همين كلي واسه ات نقشه كشيده كه اميدوارم زود اجرايي اشون كنه دوست دارم فرشته كوچولوي من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مثل هیچکس
6 مهر 92 14:21
خدا را شکر که مشکلی نداشت .


آره خدا رو شكر
مامان نگار
7 مهر 92 10:29
سلام عزیزم.
خدا رو صد هزار مرتبه شکر و تبریک که مشکلی نداشت. یه تبریک دیگه هم بابت تولدش ان شاا.. در پناه حق و زیر سایه شما و همسر محترم و به سلامتی 120 ساله بشه
عزیزم مرسی که به وبلاگ نگار اومدی و راجع به اون موضوع کامنت گذاشتی. ممنون بازم به ما سر بزن دوستم


واي خيلي خوشحال شدم كه سر زدي ممنون عزيزم اميدوارم نگار جونم خالش خوب باشه اميدوارم دوستاي خوبي بشيم
مامان معین
8 مهر 92 9:12
خدارو هزار مرتبه شکر که دختر گلت سالمه . بابای من هم پلاکتش پایین بود خیلی عذاب کشیدیم . بازم میگم خدا رو شکر. دختر شماهم خیلی نازه منم با کمال افتخار لینک کردم
مامان لي لي
14 مهر 92 8:54
مرسي عزيزم كه بم سر زدي وإلا به من گفتن بعد از چهل روزگيش خوابش خوب ميشه اما يك سال و چهل روز گذشته و هيج فرقي نكرده... أكثر روزا تأخير ميخورم دخترگلت و ببوس بازم بم سر بزن خوشحال ميشم
مامان لي لي
14 مهر 92 8:55
خداروشكر كه دخملت صحيح و سالمه


ممنون كه بهم سر زدي عزيزم حتماً ميام پيشت
مامان سبا ازمشهد
14 مهر 92 12:50
سلام خانومی.چه نی نی نازی.توقسمت پیوند روزانه آدرس بیست تا سایت طراحی عکس رو گذاشتم .عکس ساده رو توش کپی میکنی یه عکس خوشگل تحویل میگیری.یکمی انگیزه ام کم شده اخه با گوشی کیفیت عکسا خوب نمیشه مخصوصادو سه پست آخر.اگر سوالی داشتی در خدمتم عزیزم.


قربونت برم خيلي خيلي ممنون عزيزم اميدورام بازم به ديدن گلشيد بيايي گلم ممنون
مامان امیرعلی گلی
14 مهر 92 16:23
الهی شکر که فرشته کوچولو چیزیش نیست
اشکال نداره عزیزم الان دیگه با خیال راحت میتونی یه جشن اساسی بگیری


آره اما فكر كنم حالا حالاها طول بكشه چون دوباره مريض شده اونم از نوع بدش
مامان امیرعلی گلی
14 مهر 92 16:27
از آشنایی با شما بسیار مسرورم دخترتون مثله اسمش قشنگه، خدا حفظش کنه براتون
وبتون و قالبش هم زیباست
شمارو با اجازه لینک میکنم ،شما هم اگه مایلید امیرعلی گلی رو لینک کنید


منم لينكتون كردم خوشحال ميشم باهم در ارتباط باشيم
مامان اهورا
14 مهر 92 17:22
خدا رو شکر...امیدوارم هیچ بچه ای مریض نشه!!!!!خیلی سخته!!!


آره عزيزم خيلي سخته همش آدم دعاش اينه كه خودش سختي بكشه اما بچش مريض نشه
مامان اهورا
14 مهر 92 17:23
خاله جون با تبادل لینک موافقی؟؟؟!!!خبر بده.


حتماً عزيزم لينكتون كردم
مامان لي لي
15 مهر 92 2:00
خانومي با اجازه شمارو لينك كردم


بسار كار خوبي كردين منم شما رو لينك كردم هزار تا بوس واسه شما و دختر نازتون
مامان سحر
15 مهر 92 10:21
سلام عزيزم
خدا رو شگر كه گل دخترت سالمه
واي من خيلي از اسمش خوشم اومد. تا حالا اين اسم رو نشنيده بودم. من عاشق اسمهاي تك هستم. ايشالله زير سايه پدر و مادرش هميشه سلامت باشه


ممنون عزيزم شما خيلي لطف دارين
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 مهر 92 11:55
خدا را شکر که حالت خوبه عزیز دلم