گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گلشيد و مامان

تولدت مبارک فرشته کوچولوی مامان

1392/7/2 13:15
نویسنده : ماماني
787 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دختر عزیزم فرشته کوچولوی مامان  یکسال از اومدنت به زندگی من گذشت  یکسالی که هر روزش برای من با وجود تو پر از شادی و خوشحالی بود از خدا  ممنونم که فرشته کوچولویی مثل تو رو به من هدیه داد و بهم اجازه داد حس  مادرانم رو با وجود نازنین  تو تجربه کنم .

عزیزم وقتی به دنیا اومدی خداوند با همه عظمتش به زمین لبخند زد و با لبخندش زمین رو به هزار رنگ قشنگ درآورد پاییز امسال با وجود تو برای من از  همیشه زیباتره خوشبختی من با بودن با توست و روز تولد تو تقدیر خوشبختی منه .

 

تو وجودت واسه من یه معجزه است

 

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

 

روز میلاد قشنگت می مونه

 

توی تقویم دلم تا همیشه

 

 1

 

تصاویر متحرک تولدت مبارک گروه گل یاس yasgroup ir 20 تصاویر متحرک تولد   سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آیدا
2 مهر 92 19:13
لپت و بتشم اللهی تولدت مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 مهر 92 9:23
تولدت مبارک عزیزم

اینم هدیه ما برا نازی خانم



http://www.tasvirnama.ir/images/2013/08/tasvirnama-173553450.jpg




ممنون گلم یه بوس گنده از طرف گلشید به خاطر هدیه خوشگلتون


مامان دیبا
3 مهر 92 14:50
سلام
خدا دخمل خوشگلت رو واست نگه داره
ایشالا 120 تا جشن تولد واسش بگیرین
من لینکتون کردم اگه دوست داشتین منو لینک کنید


ممنون عزیزم خوشحال میشم منم لینکتون کردم
مامان امیرعلی گلی
14 مهر 92 16:21
تولدت مبارک خوشکل خانم ایشالله بزرگ بشی خانم بشی عروس بشی و.......
وسالهایه سال زنده باشی و به زندگیه مامان بابا شادی بدی


ممنون خاله جون انشاا... ني ني شما هم هميشه سالم و سلامت باشه