گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

گلشيد و مامان

مهندس آينده

1393/1/3 10:07
نویسنده : ماماني
816 بازدید
اشتراک گذاری

با يه خسته نباشيد تپل به خودم كه تونستم بيست روزه يه پايان نامه رو تكميل كنم و تحويل به دانشگاه بدم

اما هنوز اين استاد روانيه نمره اش رو برام رد نكرده خاك بر سرش (بقيه فحش ها رو تو دلم ميدم آخه بدآموزي داره زبان)

1

موضوع پايان نامم درمورد ايمني نرم افزار و امنيت استاندارد نرم افزار (tickit) بود اگه كسي خواست خبر بديد براتون بفرستم كه خدايي نكرده شما ها مثل من دربدر نشيد و حداقل يه منبعي باشه كه ازش استفاده كنيد. دوستون دارم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامی پوریا
7 فروردین 93 12:30
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
ماماني
پاسخ
مامان باربدجون
7 فروردین 93 23:56
سلام عزیزم سال نو مبارک و خسته نباشی خانم مهندس گلشید گلم رو واسم ببوس
ماماني
پاسخ
ممنون عزيزم باربد جونم رو شما هم ببوس
مامانی درسا
9 فروردین 93 1:30
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
ماماني
پاسخ
خاله
11 فروردین 93 15:19
عیدت مبارک.................... تولد دختریمه بدو بیاااااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااا
ماماني
پاسخ
اومدم گلم
آوايي ... ( لي لي )
12 فروردین 93 4:30
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيزم
آوايي ... ( لي لي )
12 فروردین 93 4:30
واقعاً خسته نباشي خواهر جون ......
ماماني
پاسخ
helen
12 فروردین 93 13:45
ســـــــــــــــــلام مامانی مهربون ی نگاهی به پست ثابتم میندازی؟؟؟؟!!!
ماماني
پاسخ
اومدم عزيز دلم
مامان ماني مسافر كوچولو
12 فروردین 93 16:11
سلام نوروز مبارك ني ني خوبه؟خسته نباشي با پايان نامه كه نوشتي
ماماني
پاسخ
درمونده نباشي قربونت برم ممنون
مامان شاهزاده محمدايليا
15 فروردین 93 13:43
یه غلطی کردم دیشب واسه دختر خالم که ۵ سالشه یه قصه گفتم آخرشم گفتم:قصه ما به سر رسیدکلاغه به خونش نرسید هیچ دیگه تا صبح داشتم جواب پس میدادم که چه بلایی سر کلاغه آوردی که هنوز نرسیده خونش... فامیله ما داریم؟؟
ماماني
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 17:37
فدای نازی دختر
ماماني
پاسخ
♥مامان متین جون♥
16 فروردین 93 19:36
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥خوبین؟ ..♥سال نو مبارک ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ لباسای خوشگلت تو حلقم
ماماني
پاسخ
قابل شما رو نداره عزيزم اومدم
مامان نگار
20 فروردین 93 11:44
سلام عزیزم. خسته نباشی به سلامتی ان شاا.. ای جووووووووونم ناز نازی گلشید کووچووووووووولووووووو جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . . عزیزم منم به روزم. منتظرتم راستی مرسی که تو اون مدت تاخیرم به یادم بودی و برام کامنت گذاشتی دوست خوبم منتظرتم
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيزم خوشحالم كه برگشتي
مامان آوایی
20 فروردین 93 14:44
فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بشم الهی سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسلممممممممممممممممم دلم حسابی براتون تنگ شده بود عیدتون مبارک خیلی دوستت دارم عزیزم
ماماني
پاسخ
ما با كلي تاخير اما مجراهاي بامزه برگشتيم
مامان آوایی
23 فروردین 93 0:15
دلم واست پر میکشه دوستت دارم دلم میگیره بی تو بیخبر هر لحظه قلب من میشکنه بی تو بیصدا خیلی آهنگش آرامش بخشه عزیزم حس میکنم خودت هم همینقد آرومی گل من کجایین بیاین پیشم عزیزم
ماماني
پاسخ
برايت آروز دارم آرزوي كسي باشي كه آرزو داري
سمیه
28 فروردین 93 8:38
عزیزممممممممممم واقعا بهت تبریک می گم . خدا رو شکر راحت شدی
ماماني
پاسخ
سمیه
28 فروردین 93 8:44
خوشحالم که انقدر سخاوت مندی
ماماني
پاسخ
ممنون عزيزم