گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

گلشيد و مامان

مادرانه

1393/1/23 11:24
نویسنده : ماماني
779 بازدید
اشتراک گذاری

فــــروغ چشمانم!
نازنینِ  من؛

هـــــر روز با تو...
چقدر خوشبختم، که این هر روزه را من، با تو بودم تماماً!

هر صبح، چشمان تو!
گرمای تن و صورت و بوی بی رقیبت.

هر روزدستان تو؛
لطافت بازی با تو... عشق بودن کنار تو!

هرظهر، باز چشمانت، لبانت؛
دوباره خواب و آغاز دل بازی...

هر غروب، پاهایت!
و شادی از شوق شنیدن قهقهه هایت، طنین صدایت.

هر شب، تن تو!
نفس در نفس هم، دم و بازدم هم.

هر روز، لبانت، گونه هایت، چشمانت، موهایت...
و بوسه هایی سراسر عشق که زیستن را هدیه می دهند.

تویی که چشمانم را سوی دیدن می دهی.
تویی که نفس بالنده ی منی! تویی که تمام زندگی منی.
تمام دار و ندار من، تمام من...

 نمی دانی چقدر می پرستم آن لحظه هایی را که تو در آنی.
نمی دانی چقدر عاشقانه می پرستم، تویی را که برایم جانی!
نمی دانی چقدر دوستت دارم!
نمی دانی تا کجا، کِی...
نمــــی دانی!

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مثل هیچکس
23 فروردین 93 11:55
مامی آراد
24 فروردین 93 18:41
تو بهترینی - ژست بامزه ای گرفتی
ماماني
پاسخ
♥مامان متین جون♥
24 فروردین 93 19:35
عجیجمچقده گشنگ بود خدا واستون نگهش داره ایشالا
ماماني
پاسخ
مرسي قربونت برم
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 فروردین 93 16:51
خیلی قشنگ بود مامان
ماماني
پاسخ
ممنون
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
31 فروردین 93 9:01
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .