گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

گلشيد و مامان

فقط واسه دوست جونيا

1392/12/19 8:34
نویسنده : ماماني
908 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونيا قلب

اول يه خسته نباشيد تپل به همتون كه داريد خونه تكوني ميكنيد خسته باشيد

من كه نميكنم  نیشخند در پي كشفيات بعمل آمده دچار ديسك گردن شدم و چندين روزه كه دنبال دكتر و دوا و فيزيوتراپي و از اين معضلاتم گریه

اميدوارم آدم توي زندگيش هيچ وقت گير آدم رواني نيوفته من تا بيست اسفند ماه وقت داشتم كه پروژه كارشناسي ام رو ثبت كنم و تحويل دانشگاه بدم اما حدوداً  بيست روزه كه همچنان دارم دنبال استاد ديوونه  ميدوم هر روز دارم ميرم دانشگاه کلافه با اين كه ميدونه وقت ندارم . هر روز با يه بهانه من و ميپيچونه . يعني هر روز صبح كه ساعت 6:30 از خونه ميام بيرون 7 يا 8 شب ميرم خونه عصبانی

بيچاره شوشو كه توي اين مدت يه ناهارم براش درست نكردم (خدا مامانش و براش نگه داره از خود راضی)

گلشيدمم كه ديگه طفلك به نديدن من عادت كرده اما وقتي ميرم خونه اينقدر بهم ميچسبه قربونش برم كه همه خستگيام از تنم بيرون ميره قلب

نگين بي معرفتي كردم بهتون سر نزدم خجالت دلم براي همتون تنگ شده مخصوصاً قند عسلاتون (حسودي نكنينا) دوستتون دارم اميدوارم روزهاي خوبي در انتظار همگيتون باشه

فعلاً بامن حرف نزن 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 11:45
الاهی خسته نباشی مامان اگه مرده استادتون که خیلی نامردی می کنه نمی دونم چرا این مردا خانمها را کار داشتنشون را درک نمی کنند
ماماني
پاسخ
استادمون مرده اما خيلي نامرده اصلاً رواني منم همش دستم به دعاي خيره واسش
مامان دیبا
19 اسفند 92 17:08
دل ما هم برای دیدن شما تنگ شده. ایشالا پایان نامت رو تحویل می دی و راحت می شی. ببوس گلشید نازم رو
ماماني
پاسخ
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
20 اسفند 92 14:56
انشاء اله كه تا پايان سال همه چي به خوبي و خوشي تمام بشود.
ماماني
پاسخ
اميدوارم خاله جون
مامان ياسمين
20 اسفند 92 16:37
سلام عزيزم، خدا بد نده ايشاء ا... كه همه چي بزودي درست بشه صبور باش گلم مراقب خودت باش دلمون براي گلشيد خانوم نازنين هم تنگ شده ببوسش
ماماني
پاسخ
ما هم خيلي دلمون تنگ شده زود برميگرديم
Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
22 اسفند 92 1:31
سلام.انشاالله خیلی زودمشکلت برطرف میشه.گلشیدروببوسمامان سبا
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيز دلم
مامان مانی مسافر کوچولو
24 اسفند 92 10:02
سلام گلی چطوری خوفی برو خصوصی رمز بدم زودتر کارای دانشگات بکن قبل عید وگرنه تا اخر سال باید بدوی دنبال استادها دیوونهنی نی بوس
ماماني
پاسخ
آخرش تموم شد
مامان مانی مسافر کوچولو
24 اسفند 92 10:02
1010
مامانه بهار
24 اسفند 92 12:56
خدا نکنه مریض بشی دوستم ... خسته نباشی
ماماني
پاسخ
فداي تو بشم عزيز دلم
سمیه
24 اسفند 92 16:42
آخی عزیزم ایشالله که زود خوب بشی . شایدم حکمتش راحت شدن از خونه تکونی باشه
ماماني
پاسخ
نه خواهري ما از اين شانسا نداريم
مامان ياسمين
24 اسفند 92 17:15
رمز رو خصوصي فرستادم عزيزم
ماماني
پاسخ
قربونت تو
مهتاب
25 اسفند 92 0:45
ای بابا چه بد 4 سال دانشگاه یه طرف ارائه پایان نامه هم یه طرف خدا قوت پهلوون
ماماني
پاسخ
چاكرتيم
لیلا مامان حانیه
25 اسفند 92 1:06
سلام دوست خوبم واقعا باید به تو خسته نباشی گفت امیدوارم خـــــــــــــــــــــــــــــــــیلی زود کارت به نتیجه برسه تا گلشید نازم از کنار مامان بودنش حســــــــــــــــــــــابی لذت ببره
ماماني
پاسخ
مثل هیچکس
25 اسفند 92 9:20
سلاااااااام خوبی ،گلشید جون چطوره ؟ آخرش تونستین همه کارهات رو ردیف کنین یانه؟ دلمون خیلی براتون تنگ شده زودتر با یه پست جدید برگردین .
ماماني
پاسخ
اومدم
مامان معین
25 اسفند 92 10:04
جانم خسته نباشی . انشااله هرچه زودتر دل این استاد به رحم بیاد و کار شما رو راه بندازه
ماماني
پاسخ
خاك بر سرش كنن آخرش نمره رو نداد اما روش كم شد حسابي كه توي چند هفته تونستم پايان نامم رو تخويل بدم
مامان شاهزاده ايليا
25 اسفند 92 13:24
سلام منم لينكوندمت
آوايي...(لي لي)
25 اسفند 92 14:39
الاهي بميرم گردنت چه طوره خواهر؟؟؟
ماماني
پاسخ
خدا نكنه عزيز دلم خدا رو شكر بهترم
آوايي...(لي لي)
25 اسفند 92 14:45
دلم برات تنگ شده بود خواهر
ماماني
پاسخ
دلم منم برات تنگ شده قربونت برم
آوايي...(لي لي)
25 اسفند 92 16:09
انشالله زودتر از شر پايان نامه ات خلاص شي
ماماني
پاسخ
تموم شد
زهرا مامان ارتا
26 اسفند 92 12:00
سلام عزیزم ایشالاه کارت هرچه سریعتر درست شه و با یه پست پر پر و پیمون بیایی گلشید جونو ببوسش
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيز دلم آرتايي رو سفت ماچش كن
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 10:01
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
ماماني
پاسخ
اميدوارم سال جديد واسه همه سالي پر از نعمت و بركت باشه (كه هر دوش شامل پول ميشه)
مامان امیرعلی گلی
25 فروردین 93 23:22
خدا این استادا رو هدایت کنه تا دانشجوشو اینقد اذیت نکنه
ماماني
پاسخ
خداوکیلی این و خوب اومدی اما به خدا همه استادامون به وحشتناکی این یکی نبود اینقدر تو دانشگاه استاد خوب داشتیم این یکی نوبر بود