گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

گلشيد و مامان

گلشيد جون تور ليدر شده

1392/12/5 12:58
نویسنده : ماماني
1,332 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته پيش پسر عموي ماماني از تهران اومده بودن خونه ماماني از اونجايي كه من هميشه نقش تور ليدر رو بازي ميكنم و هركي از هر جايي مياد يزد من ميشم تور ليدر و ميبرمشون جاهاي ديدني رو بهشون نشون ميدم اينبار هم من و گلشيد باهم تور ليدر شديم كه توي اين گردش چند ساعته چي كشيدم خدا ميدونه اما جاي همه شما خالي خيلي خوش گذشت

1

 

بقيه عكسا ادامه مطلبه بدو بيا ماچ

2

اينجا تو خونه لطفعلي خان بوديم كه به خانه لاريها معروفه گلشيد تمام سوراخ سمبه هاي اونجا رو زيرپا گذاشت

3

 

4

با ابن مجسمه ماجراهايي داشتيم مگه دل ميكند

5

6

به خاطر اينكه تمام سنگ فرشاي اون خونه حالت آجري داشتن گلشيد خانوم تمام مدت براي راه رفتن دستاش رو به ديوار ميگرفت تا زمين نخوره قربون اون دستات بره مامان فرشته من

7

شبم به اتفاق خانواده راهي خانه قاجاري كه الان تبديل شده به رستوران سنتي شديم 

8

9

اين عكسم با بدبختي ازت گرفتم نازگلم از بس توي بغلم وول زدي

8

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

نی نی شیطون
5 اسفند 92 13:12
سلام بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
5 اسفند 92 13:53
قربون اين تورليدر كوچولو بشوم ماشاء اله خوب كارت را بلدي گلشيد جونم .
ماماني
پاسخ
تازه كجاش و ديدي خاله جون نميدوني چه بلاهايي سر مامانم ميارم
مثل هیچکس
5 اسفند 92 14:34
ممنون عزیزم که اینقدر به فکرم هستی همیشه خوندن کامنتهاتون بهم دلگرمی میده .
ماماني
پاسخ
مثل هیچکس
5 اسفند 92 14:36
ایشالا همیشه خوش باشین ،چه عجب چشممون به جمالتون روشن شد البته اگه اشتباه نکنم
ماماني
پاسخ
نه اشتباه نکردی گلم اون قومبولیه منم
مریم (مامان ثنا)
5 اسفند 92 15:52
افرین به این تور لیدر خوب و بازیگوش و مهربون چقدر شبیه مامانی هستی همیشه خوش و خرم و تور لیدر باشی
ماماني
پاسخ
کپی برابر اصله دخترم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 اسفند 92 17:43
فدای نازی دختر
ماماني
پاسخ
زهرا مامان ارتا
5 اسفند 92 20:24
عزیزم چه بادقت به خانوم مجسمه نگاه میکنه چه عکس دونفره ی قشنگی ایشالاه همیشه به گردش و شادی
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزیزم دلم خیلی براتون تنگ شده
مهتاب
6 اسفند 92 0:18
الهی فداش بشم من خانوووم طلا با اون کلاه به به مامانی چشممون به جمال زیباتون منور شد خوش به سعادتمون
ماماني
پاسخ
خدانکنه خاله جونی
Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
6 اسفند 92 1:38
سلام میبینم که ازمکان زندگی وچهره مادر رونمایی کردی گلشیدجون.
ماماني
پاسخ
مامان ياسمين
6 اسفند 92 8:33
به به چه تورليدر ناز و خوشگليه اين دخمل خدا حفظش كنه انشاءا..
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
fafa
6 اسفند 92 12:21
عسیسسسسسسسسسسسسسم الهی قربون تو و این دخمل نازت بشم همیشه به گشت و گزار ایشالا من عاشق یزدم همیشه دلم میخواست دانشگاه یزد قبول بشم که نشد تا حالا نیومدم و لی همیشه تو مستند ها و قتی یزد رو نشون میده حس میکنم اون سکوت همراه اون نسیم ملایمی که من همیشه دنبالشم اونجاست ایشالا قسمت بشه بیام یه سفر
ماماني
پاسخ
حدانکنه عزیز دلم امیدوارم یه روز قسمتت بشه تا بیای اینجا البته تابستون نیا چون میپزی اردیبهشت و فروردین و مهرماه بهترین فصل برای اومدن به یزد خوشحال میشم بتونم اینجا ازت پذیرایی کنم
زهرا مامان ارتا
6 اسفند 92 13:14
سلام عفت جون .خوبی ؟ماهم مشتاق دیداریم خواننده ی اهنگ وبلاگت کیه؟ کد موزیک چنده؟ گلشید جونو از طرف من ماچ مالیش کن
ماماني
پاسخ
مامان مانی مسافر کوچولو
6 اسفند 92 15:34
ا چه جالب بودا ما هم اومدیم یزد میام پیش شوما اتفاقا یه شاگرد دارم میبدی هست عکس اخر شما هستی؟؟؟
ماماني
پاسخ
واي اگه بياين كه خيلي خوشحال ميشم ببينمتون آره اون قمبوليه منم
مامان مانی مسافر کوچولو
6 اسفند 92 15:35
یه چیز بگم وب شما مطالب با هم باز نمیکنه نمیدونم چرا ؟؟
ماماني
پاسخ
مهناز مامان ترلان کوچولو
6 اسفند 92 18:21
سلام گلم سرگرم خونه تکونی ام بزودی با یه پست پر و پیمون بر میگردم. گلشید جونم خیلی نازه لباساش هم خیلی خوشگله معلومه که مامانش باسلیقه ست راستی خیلی شبیه همین و خییییییللیی خوشحال شدم که دیدمتون
ماماني
پاسخ
موفق باشي عزيز دلم
مامان امیرعلی گلی
6 اسفند 92 22:16
ایشالله همیشه خوش و خرم باشید لازم شد یه سفر بیایم یزد
ماماني
پاسخ
اگه دوست داري هواي پاك رو استشمام كني حتماً بيا
مامان شاهزاده محمدايليا
8 اسفند 92 13:28
سلام ممنون منم لينكوندمت
ماماني
پاسخ
مامانی درسا
8 اسفند 92 14:54
الهی قند عسل من چند وقته ندیدمت اینقده گل شدی خانوم شدی بزرگ شدی هزار ماشاالله ..... عزیزم تور لیدر ما هم میشی بیایم یزد ..... شما تور لیدرمون باشی خیلی خوش میگذره
ماماني
پاسخ
چرا كه نه خاله جون شما تشريف بيارين حتماً باهم خوش ميگذرونيم
مامان باربدجون
9 اسفند 92 2:32
وای مامانی این جور که معلومه دخمل ما ماجراجویه .روی ماهشو از طرف من ببوس
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيزم
مامی پوریا
9 اسفند 92 10:33
فدا گلشید جووووووووووووووونم برم...دوستت دارم خوشگل خاله
ماماني
پاسخ
منم دوست دارم خاله جونم
مامان دیبا
10 اسفند 92 16:18
به به چه لیدر خوششششششششششششششملی داره این تور یزد. من تا حالا یزد نیومدم ولی با یک خونواده یزدی دوست هستیم که خیلی خیلی خوبن و البته محترم. خیلی هم یزد رو دوست دارم ببینم. حالا دیگه با داشتن هم چین لیدری واااااااااااااجب شده بیایم یزدمامانی حالا فهمیدم گلشید جووووووووونم به شما رفته پس؟
ماماني
پاسخ
حتماً خاله جون بياين يزد در خدمت هستيم
خاله
10 اسفند 92 21:49
وب دختری با کلی عکس به روز شد بدو بیااااااااااااااااا که منتظرم
ماماني
پاسخ
اومدم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 15:42
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 21:34
هورااااااا خودتم عزيز دلمخيلي خوشحال شدم ديدمت گلم....چقدر اين كلاه و شال به گلشيد جونم مياد
ماماني
پاسخ
فداي تو بشم عزيزم
♥مامان متین جون♥
15 اسفند 92 19:22
همیشه به گردش
ماماني
پاسخ
هوارتا بوس گلم
مثل هیچکس
16 اسفند 92 0:19
ای بابا با رونمایی از عکس خودتون یهوغیب شدین
زهرا مامان ارتا
16 اسفند 92 19:21
خصوصیتو چک کن عزیزم
ماماني
پاسخ
خوشگل باباش
17 اسفند 92 13:20
سلام گلشيد جونم خوبي خبري از شما نيست گفتم بيايم به وبلاگت سر بزنم حال گلشيد جون را بپرسم .
ماماني
پاسخ
مامانه بهار
24 اسفند 92 12:58
آفرین . کار خیلی خوبی میکنی عزیزم . اینا هم واسه گلشید جووووووونممممممم راستی گلشیدجون چه مامان خوشملی داره
ماماني
پاسخ