گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

گلشيد و مامان

یه خبر توپ

1392/12/1 10:19
نویسنده : ماماني
865 بازدید
اشتراک گذاری

جییییییییییییییییییغغغغغغ

جیغ و دست و هوراااااااااااااااااااا 57021_LaieA_009.gif

بالاخره آرامش داره به خونه ما بر میگرده

بالاخر ه شو شو راضی شده امروز این هاپوی زشتمون رو بعد از سه سال ببردش

وای باورم نمیشه میخوام برم از خوشحالی توی هر چی افقه محو شم  نیشخند

اگه همین الان میرفتم توی سایت دانشگاه و نگاه میکردم به نمره هام و میدیدم همشون رو بیست شدم اینقدر که از شنیدن این خبر خوشحال شدم تاثیر نداشت 

خدا رو شکر دیگه شرمنده همسایه ها نمیشم به خاطر سر و صدای وحشتناکی که  همیشه راه مینداخت

427120_yahoo.gif

یعنی  فکر نکنم هیچ وقت دلم برای بودنش تنگ بشه  همچین آدم خبیثیم من 52620_wink.gif

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مهتاب
1 اسفند 92 10:51
به سلامتی عزیزم خوشحالم که خوشحالی
ماماني
پاسخ
مثل هیچکس
1 اسفند 92 12:21
خوشحالم که اینهمه خوشحالید ،ایشالا همیشه دلتون شاد ولبتون خندون باشه .
مامان دیبا
1 اسفند 92 13:22
همیشه خوشحال باشی عزیزم
ماماني
پاسخ
مامانه بهار
1 اسفند 92 16:25
ماماني
پاسخ
Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
2 اسفند 92 0:20
سلام.منم مامان سبا.پس خوش بحالت شده حسابی.با بچه کوچیک سخت بود نگهداریش جشن گرفتی حتما
ماماني
پاسخ
♥مامان متین جون♥
2 اسفند 92 15:30
ایشالا روزای خوبی داشته باشین... خداییش هاپو تو خونه وحشتناکه گلشیدجونی رو ببوس
LOkgC8dTL3-9b2wAz1PLZweeCWkNm2CdKGzNtYHS79PEfMbT7puELmq4NsZ0DghB
3 اسفند 92 14:38
سلام عزيزم مرسي كه اين مدت نبودم به يادم بودي، نميدونم چه جوري ميرسي با درسو دانشگاه بياي اينجا. من به هيچ كاري نميرسم. فقط آنيسا بانووووووووووو منم جيغ ميزنم ميگم هورااااااااااااااااااااااااا . آخه منم از حيوانات خوشم نمياد. خدايا منم از شر طوطي عمو آنيسا نجات بده. خيلي ازش بدم مياد
ماماني
پاسخ
اميدوارم زودتر نجات پيدا كني عزيزم خيلي سخته
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اسفند 92 17:19
سلام گلی چطوری؟واسه این آهنگی که گذاشتی سر میزنم عاشق این ترانه ام اسمش گفتی بهم؟؟؟؟
fafa
4 اسفند 92 17:45
هوراااااااااااااااا من قبلا عاشق گربه و هاو همستر و سنجاب بودم و داشتن همشونو هم تجربه کردم اما نهایتا کار دستم داد و به موی این گروه از حسوانات آلرژِ بدی پیدا کردم و سیاه سسرفه گرفتم و دهنممممممممممممممممم سرویس شد خدا رو شکر که رفت چون هر چی هم که به نظافتشون برسی باز هم ناقل خیلی بیماری ها هستن
ماماني
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 6:10
انشالله هميشه بخندي عزيزم.... چه خوب كه رفت هورااااا
ماماني
پاسخ
مریم (مامان ثنا)
5 اسفند 92 15:54
خوشحالم که خوشحالی به سلامتی و دل خوش جشن کیه منم دعوتمایا
ماماني
پاسخ
همیشه تو همه شادیها شما هم دعوتین عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 اسفند 92 17:46
عزیز دلم همیشه دلت شاد باشه و سلامت باشیتبریک می گم مامان
ماماني
پاسخ
ممنون گلم
سمیه
12 اسفند 92 17:53
اوه خدا رو شکر من اصلا حیوانات تو خونه دوست ندارمممم
ماماني
پاسخ
واي خيلي چندشن