گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

گلشيد و مامان

يه شعر خوشمل واسه دخملي

1392/9/24 8:32
نویسنده : ماماني
844 بازدید
اشتراک گذاری

اتل متل يه مورچه

قدم ميزد تو كوچه

اومد يه كفش ولگرد

پاي اون و لگد كرد

مورچه پاهاش شكسته

راه نميره نشسته

با برگي پاشو بسته

نميتونه كار كنه

دونه ها رو بار كنه

تو لونه انبار كنه

مورچه جونم تو ماهي

عيب نداره سياهي

خوب بشه پات الهي

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

avaee
20 آذر 92 14:11
سلام عزیزم خصوصی چک کن
ماماني
پاسخ
سمیه
20 آذر 92 17:02
الهی چه با مزه . حفظش کردم برای هلیا بخونم
ماماني
پاسخ
مامان لي لي
21 آذر 92 5:03
خدايا!سرده اين پايين، ازاون بالا تماشاکن، اگه ميشه فقط گاهی بيا دست منو "ها"کن! خداياسرده اين پايين،ببين دستامو ميلرزه،ديگه حتی همه دنيا به اين دوری نمی ارزه!کسی اينجانمیبينه، که دنيازيرچشماته، يه عمريادمون رفته، زمين دارمکافاته! خدايا!وقته برگشتن، يه کم بامن مداراکن، شنيدم گرمه آغوشت، اگه ميشه منم جاکن؟!
ماماني
پاسخ
خیلی قشنگ بود خیلی
مامان لي لي
21 آذر 92 5:04
آجي تو كه عشقي نفسي عمري اما قبلي ها همه رمز هارو يكي كردم انشالله از پست هاي بعدي
ماماني
پاسخ
باشه فدات شم
مثل هیچکس
21 آذر 92 10:31
ای جونممممممم،چه شعر قشنگی من که خیلی خوشم اومد
مامان دیبا
21 آذر 92 15:21
واقعا زیبا بود
پریسا مامان کیان
22 آذر 92 21:17
سلااااااااام منم این شعر رو حفظ کردم برا کیانم دارم میخونم. مرسی مامانییییییی
ماماني
پاسخ
مامان عسل
23 آذر 92 19:51
با اجازت منم شعرو حفظ کردم برای عسل آخه انقدر باید براش شعر بخونم تا خوابش ببره که بعضی از وقتها دیگه هنگ می کنم.
ماماني
پاسخ
آخی نازی خوب کاری کردی گلم عسلم و ببوس
مامان لي لي
24 آذر 92 0:30
خصوصيييييبيييي
مثل هیچکس
26 آذر 92 14:02
عزیزم برای برگشتن پریسا جون وکیان عزیز به خونشون بعد از یه مدت نسبتا طولانی ،یه پست گذاشتم خوشحال میشم بیاید وبرای خوشحال کردنشون یه یادگاری بزارید .منتظرم ،ممنون
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 12:53
قشنگ بود!!!!
مامان امیرعلی گلی
2 دی 92 21:08
خصوصی