گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گلشيد و مامان

دعا

1392/9/17 8:52
نویسنده : ماماني
555 بازدید
اشتراک گذاری

الان و همين الان كه دارم اين پست رو مي نويسم بغض داره خفه ام ميكنه اما چون توي اداره ام مجبورم خوددار باشم دوست جوني ها تو رو خدا واسه آواي عزيز دعا كنيد.

خدايا خداي مهربون ازت خواهش ميكنم نذار دل هيچ مادري بشكنه نذار هيچ وقت هيچ مادري اشكاي دلبندش رو ببينه

فكرم قفله نميدونم چي بگم تمام پنج شنبه بعدازظهر رو به خاطر رضا توي بيمارستان گريه كردم چون در اثر يه بي احتياطي داروي اشتباهي خورده بود و هنوزم بستريه خدايا سلامتي رضا  و آواي عزيزم رو از تو ميخوام خدايا به دل مادراي هر دوتاي اين بچه ها نگاه كن و دعاهاشون رو بي جواب نذار. خداي خوبم نذار دل هيچ مادري بلرزه خواهش ميكنم به التماس هاي دل مامان لي لي و فرزانه (دختر دايي ام) گوش كن و نظري بهشون بنداز

 

پ ن: خدا رو شكر حال رضا جون خوب شده ديروز ظهر از بيمارستان مرخص شده بود وقتي رفتيم ديدنش به قول مامانش انگار يه رضاي ديگه رو از بيمارستان مرخص كردن اينقدر شيطون شده بود كه نگو بازم خدا رو شكر كه همه چي به خير گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان یاسمن و محمد پارسا
16 آذر 92 10:08
الاهی مامان ایشالاه که بلا دوره و حالشون خوب میشه
ماماني
پاسخ
اميدوارم خدا به همشون نظر لطفش رو داشته باشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 آذر 92 10:16
مامان چی شده
مامان آوا
16 آذر 92 11:57
انشالله که آوا جان ورضای عزیز هرچه زودتر سلامتیشون به دست میارن منم خیلی واسه آوا گلی ناراحتم ولی رضای عزیز رو نمیشناسم واسشون از عمق وجودم دعا میکنم اومده بودم کلی دعوات کنم که چرا دیگه نمیای سر بزنی این پست رو که دیدم خودمم دارم گریه میکنم خدا گلشید عزیزم رو برات حفظ کنه عزیزم
ماماني
پاسخ
قربونت برم مهربونم رضا پسر دختر داييمه كه بر اثر يه سهل انگاري كوچيك داروي اشتباهي خورده بود كه خدا خيلي دوستش داشت كه زنده موند
fafa
16 آذر 92 13:25
آخی آوا کوچولویه ناز چه اتفاقات بدی افتاده براش به دلم افتاده حالش خوبه اون هیچیش نیست اون سالمه سالمه
ماماني
پاسخ
آره عزيزم اميدوارم حالش خوب بشه
مامان الینا
16 آذر 92 18:52
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
ماماني
پاسخ
حتماً عزيزم
مثل هیچکس
17 آذر 92 9:22
خدا رو شکر که رضا جون حالش بهتره واما اوا جون کاش یه کم در مورد بیماریش مینوشتید من که رفتم وبش رو بخونم همه رمز داشت واسه همین نفهمیدم چشه ولی بازم برای سلامتیش خیلی دعا میکنم خدا نکنه جگر هیچ مادری بسوزه
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزیزم آوا جون در اثر افتادن از پله مشکل پیدا کرده رمز پستاش رو مامانش نوشته همش چهارتا صفره دعاش کن میگن دعای خانم باردار حتما برآورده میشه
مامان امیرعلی گلی
21 آذر 92 16:24
الهیییییییییییی شکر
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 12:55
انشالله زودتر خوب شه!!!!!