گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

گلشيد و مامان

خدا رحم كرد

1392/9/17 8:50
نویسنده : ماماني
602 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم همه زندگي مامان خدا رو هزاران هزار مرتبه شكر كه سالمي ببخش مامان رو كه واقعاً سهل انگاري كرد و نزديك بود واسه ات اتفاق بدي بيوفته.ناراحت

روز جمعه با اصرارهاي فراوان من بابايي رفت كه حياط رو كه خانم راك (سگ گنده زشتي كه ازش متنفرمعصبانی) به گند كشيده بود رو بشوره منم رفتم سراغ شستن لباساي قند عسل كفشاش رو پاش كردم و گذاشتمش توي حياط اما بابايي بعد از ده دقيقه صدام زد كه بيام ببرمش تو منم كه داشتم ماهي پاك ميكردم و دستام حسابي كثيف بود گفتم بيارش تو خودم ميام ميگيرمش دستام رو شستم كه برم خانومي رو بگيرم كه هي گريه كرد و داد و بيداد كه ميخواد بره حياط منم كه حسابي كلافه شده بودم رفتم در و باز كردم گذاشتمش رو ايوون باباش رو صدا زدم اما چون كارواش روشن بود صدام رو نشنيد تا من رفتم چادرم رو بيارم ديدم همسري حسابي عصبانيه عصبانی نگو گلشيد خانوم رفته بود لب پله و دولا شده بوده تا پله هاي زيرزمين رو نگاه كنه يعني اگه يكم ديرتر متوجه شده بود زبونم لال گلشيد افتاده بود توي زيرزمين . هر چي همسري دعوام كرد حقم بود تا شب داشتم از فكر اين كارم ميمردم هي توي دلم به خودم بد و بيراه گفتم خدا رو شكر كه مواظب دخترم بود.

مامانم ميگه ماه صفر خيلي بلاها داره و براي همين هر روزش رو بايد صدقه داد اين دعا رو هم بايد هر روز خوند

يا شَديدَ الْقُوي‏ وَيا شَديدَ الْمِحالِ يا عَزيزُ يا عَزيزُ يا عَزيزُ ذَلَّتْ بِعَظَمَتِكَ جَميعُ خَلْقِكَ فَاكْفِني‏ شَرَّ خَلْقِكَ يا مُحْسِنُ يا مُجْمِلُ يا مُنْعِمُ يا مُفْضِلُ يا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَكَ اِنّي‏ كُنْتُ مِنَ الظَّالِمينَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَنَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَكَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنينَ وَصَلَّي اللَّهُ عَلي‏ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ‏ الطَّيِّبينَ الطَّاهِرينَ!

اميدوارم همه بچه ها در پناه خداوند مهربون سالم باشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 9:11
خصوصی عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 آذر 92 9:14
وای خدا را شکر که به خیر گذشته دوست دارم گلشید جونم
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزیزم
مثل هیچکس
17 آذر 92 9:17
خدا رو شکر به خیر گذشته
ماماني
پاسخ
آره عزیزم خیلی خدا رحم کرد
مامان نگار
17 آذر 92 15:48
وایــــــــــــــــــــی عزیزم تورو خدا مواظب باش خدارو شکر به خیر گذشت. واقعا خدا رحم کرد حالا دیگه خودتو زیاد ناراحت نکن خانمی راستی بیا وبلاگ نگارو تو چند صفحه آپ کردم منتظرتـــــــــــــــــــــم
ماماني
پاسخ
تندی اومدم
سمیه
17 آذر 92 15:57
واااااااااااای خدا رو شکر خدا رو شکررررررررررررررررررررررررر خیالم راحت شد که به خیر گذشته
ماماني
پاسخ
سمیه
17 آذر 92 15:58
عزیزم ممنون از دعایی که گذاشتی با اجازه کپی می کنم تو ووبلاگ هلیا
ماماني
پاسخ
کار خوبی کردی عزیزم
مامان سبا ازمشهد
17 آذر 92 16:09
سلام.هرچقدر مراقب کوچولوهاباشیم کمه.خدا خودش کمک کنه تابتونیم بزرگشون کنیم.چه گلشیدجون ناز شده مثل همیشه.
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزیر دلم
مامان عسل
17 آذر 92 22:50
خدا رو شکر که به خیر گذشت بخدا دیگه اعصاب یک اتفاق دیگرو ندارم . راست میگن صفر رو میگن نحسه . توی مفاتیح دعا برای رفع نحوست ماه صفر هست.
مامان لي لي
18 آذر 92 3:02
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان آوا
18 آذر 92 9:45
دلمان برایتان تنگ شده عزیزم پسر داییتون خوب شده کاملا؟دارو چی خورده بود که اینقد فوری اثر کرد؟مامانش اشتباهی بهش داده بود؟
ماماني
پاسخ
آره خدا رو شكر خوب شده البته نوه ي داييمه . خودش رفته بوده سر يخچال فكر كرده نوشابه است آخه دارو رو ريخته بودن توي قوطي نوشابه واسه همين بچه بيچاره اشتباهي خورده بودتش
مامان دیبا
18 آذر 92 14:59
وای عزیزم خدا رحم کرد بخیر گذشت بیشتر مواظب گل دختری باش عزیزم
ماماني
پاسخ
مامان معین
20 آذر 92 10:36
خدارو شکر اتفاقی نیافتاده و گلشید نازمون سالم . خدا همیشه حفظش کنه . خیلی بده می دونم چی کشیدی تا صبح جلوی چشم آدم اتفاقی که نیوفتاده تکرار میشه و آدم عذاب میکشه
ماماني
پاسخ
واقعاً همينطوره خدا رو هزاران مرتبه شكر
مامان عسل
20 آذر 92 13:21
عزیزم خدا رو شکر آواکوچولو خوب شده. ولی مامان لی لی انگار زیاد سرحال نیست چون کم کار شده . انشالله هر جا هستن سالم باشن. خدا رو شکر که رضا کوچولو هم خوب شده. خیلی مواظب خانم گل باش .
ماماني
پاسخ
به هر حال بعد از اين همه استرسي كه توي اين چند روز داشته نبايدم زياد حوصله داشته باشه آره خدا همه بچه ها رو دوست داره هم آوا جون هم رضاي عزيز رو عسل جونم و ببوس
مثل هیچکس
20 آذر 92 13:32
شرمنده به خدا ،ببخشید یهو نت قطع شد
ماماني
پاسخ
پریسا مامان کیان
20 آذر 92 19:07
سلاااااااااااااااااام ماشالله به دختر نازتون. مرسی که به ما سر زدید. با اجازتون لینکتون کردم. دختر نازتون از پسر من شش ماه بزرگتره. انشالله بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم و در کنار هم فسقلیهامونو بزرگ کنیم. راجع به مطلبتونم به خیر گذشته خدا رو شکر. دیگه بهش فکر نکنید .
ماماني
پاسخ
منم شما رو لینک کردم دوست جونی
مثل هیچکس
21 آذر 92 10:33
قربونت برم دوست خوبم، میشه ما رو با اسم دومین فرشته زندگیم ثبت کنید ممنون میشم .
ماماني
پاسخ
روی جفت چشمام
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
21 آذر 92 15:32
خداروشکر مامانی که اتفاقی نیوفتاد ... واقعا باید با این وروجک ها دو تا چشمهامون بشه 60 تا عوض 6 تا چه دعای خوبی نوشتی با اجازه از وبلاگت کپی کنم برای خودم ؟؟؟
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزیزم حتماً
مامان امیرعلی گلی
21 آذر 92 16:22
وای خداروشکر که به موقع رسیدید عزیزم فدایه گلشید کوچولو ایشالله بلا دور باشه ازش تو این سن خیلی شیطون میشن بچه ها خدا حفظشون کنه
ماماني
پاسخ
آره واقعاً آدم و دیوونه میکنن
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 12:54
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا رو شکر که به خیر گذشت!!!!!!