گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

گلشيد و مامان

بدون عنوان

1393/2/3 22:03
نویسنده : ماماني
386 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روز به خاطر اسنعلاجی دارم اوقات فراغتم رو طی میکنم البته بیشتر تی میکشم  مگه کارای خونه و این وروجک تمومی داره مثلاً من دارم استراحت میکنم

 

الان خوابیده عشق مامان بعدازظهر رفت توی کمد لباسای من و یکی از کیفام رو که دسته های فلزی هم داشت کشید که کیف از چوب لباسی کنده شد و دستش خورد توی صورتش پای چشمش کبود شد الهی بمیرم مادر بس که شیطونی خوب یه جا آروم نداری که  کلافه 

امروز بابایی گفت آماده شیم برای مسافرت من از صبح  فقط داشتم وول میزدم حالا کارم دوبرابر هم شد کلی وسیله برداشتم و الانم بابایی رفته ببینه دوربین که از هفته پیش خراب شده بود آماده شده یا نه

الان یک هفته ست که اصلاً هیچ عکسی ازت نگرفتم هرچی بابایی با موبایلش گرفته .از وروجکی بازیایی که دیشب تو پارک انجام دادی رفته بودی وسط زمین فوتبال پسرا و توپشون رو گرفته بودی که خودت شوت کنی تو دروازه خنده

اینقدر جیغ کشیدی و دنبال بچه ها دویدی که یکی از نی نی ها از دستت فرار کرد رفت پیش مامانش طفلک

قربونت برم که با آهنگ مولفیکس از هرجای خونه که باشی خودت رو میرسونی جلوی تلویزیون تا نانای کنی خیلی کارات بامزه است از یواشکی بیدار شدنت سر صبح که میشینی بالای سر من اینقدر با من حرف میزنی که بیدارم کنی بعدش میری توی آشپزخونه یعنی که گرسنته . niniweblog.com

امروز که باهم رفته بودیم بازار النگوهات رو که کوچیکت شده بود و تو یه بارم دستت نکردی عوض کنم اینقدر بدی کردی تو مغازه که آقاهه پرسید مطمئنین این دختره  niniweblog.com

این چند روز کلی کار عقب افتاده داشتم که اصلاً نرسیدم به خونه مامانی سر بزنم . امسال کادوی روز مادر واسه مامانی بلیط قطار گرفتم تا بعد از یکسال بره پابوس امام رضا خاله معصوم هم باهاش رفته طفلی گلندوناش رو به من سپرده بود منم که عاشق گل و گیاه شیطان خاله منصوره اسمم و گذاشته گل خشک کن چون همیشه یادم میره بهشون آب بدم و همیشه خشک میشن

ولی خودمونیم مامانی بیچاره از دست تو چی میکشه و هیچی نمیگه خیلی شیطونکی جیگر مامان دائم در حال یه کاری سیکل کارات این شکلیه که :

اول کابینت آشپزخونه رو باز میکنی تمام ظرفها رو میریزی بیرون میری

بعد میری تو سرویسا (درا رو هم که براحتی دیگه میتونی باز کنی) حوله ها رو میندازی زمین

بعد جاکفشی کفشا همه بیرون

بعد اتاقت از توی کشوها هرچی کفش  و لباسه میریزی بیرون

بعد اتاق مامان هرچی جلوی آیینه است رو میخوای و اگه بردارم و بهت ندم غوغا میشه niniweblog.com

واسه همین هیچی اونجا نمیزارم اما تو راضی نمیشی دوست داری بری اونجا بشینی و با خودت تو آیینه حرف بزنی niniweblog.com

بعد کمد گاز

و ..

.

.

و این روند تا شب بارها و بارها تکرار میشه و من بعد از هر عملیات انتحاری مجبور به پاکسازی ام niniweblog.com

اسباب بازی هم که نداری ؟؟؟ داری ؟ من که ندیدم با چیزی بازی کنی جز وسایل خونه

اینم از ماجراهای من و تو باهم توی خونه

بعد از مسافرت با دست پر میام

دوستتون دارم خواهرای مهربونم ببخشید که جواب کامنت های پر از محبتتون رو ندادم  در اسرع وقت برمیگردم

فعلاً  بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهدیه
3 اردیبهشت 93 22:45
http://03293.niniweblog.com/ بری تو میفهمی عزیزم
ماماني
پاسخ
منم میخوام
saba az mashhad
4 اردیبهشت 93 0:42
خدا بد نده چی شده ؟بهتری؟انشاالله مسافرت خوش بگذره. گلشیدجون هم تمام رفتارهاش نشانه سلامتش هست خداروشکر.
ماماني
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 2:44
دختری بلا مامان جون ایشالاه به سلامتی برگردید
ماماني
پاسخ
مامان ويانا
6 اردیبهشت 93 9:24
ای وروجک هر وقت من این شیطنت هایت را می خوانم جلوی خنده ام را جلوی همکارانم نمی توانم بگیریم . ای خدا مهربان مواظب این نی نی های ما باش من که واقعاً کم آورده ام نمی دانم حتی نفس بکشم داخل خانه . البته شکر این هم یکی از لذت های زندگی ناشکری نمی کنم انشاء اله که همه بچه ها به سلامتی و تندرستی بزرگ شوند .
ماماني
پاسخ
ایشالا فقط امیدوارم خدا هم یه صبر بزرگ به ما بده با این وروجکا
مهتاب
6 اردیبهشت 93 10:19
عزیزدلم فداش بشم بچه ستو وروجک بازیش دیگه مامانی عزیزم حلما تو یه مسابقه شرکت کرده میای بهش رای بدی ممنونت میشم
ماماني
پاسخ
حتماً میام عزیزم
♥پرنیان♥مامان متین
8 اردیبهشت 93 20:23
از واکسه یادم اومد
ماماني
پاسخ
مثل هیچکس
10 اردیبهشت 93 11:45
خوش بگذره حالا کجا به سلامتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماماني
پاسخ
مامانی آواخانوم
11 اردیبهشت 93 13:17
سلاممممممممممممممممممممممممممممممم عزیز دلم خوبی؟چه خبرا؟ دلم حسابی براتون تنگ شده ببوس عزیزمو دوستتون دارم خیلی خیلی کم پیدا شدین ها
ماماني
پاسخ
قربونت برم قهر چرا من اومدم با دست پر
مامان اهورا (نرگس)
8 خرداد 93 18:41
عزیزم چرا استعلاجی؟؟؟؟؟خدا بد نده وروجکن دیگه....چی کار میشه کرد؟؟؟؟