گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

گلشيد و مامان

وروجك كوچولوي من

1393/1/23 13:09
نویسنده : ماماني
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

اين چند روز تعطيلات خيلي خوبي بود چون من تونستم بيشتر از هميشه با تو وقتم رو بگذرونم عزيزكم

اينقدر اين چند روز شيطون شده بودي كه بعضي وقتها همه چيز از كنترل من خارج ميشد و اتفاقاي عجيبي مي افتاد

بيشتر اين كارا از تعريف كردن گذشته بيشتر تصويرين تا تعريفي

ببينندگان عزيز توجه شما را به ادامه مطلب جلب مي كنم...زبان

.

.

.

.

niniweblog.com

دوم فروردين ماه مصادف بود با هيجدماهگيت نازنينم خونه خاله منصوره يه جشن كوچولو گرفتيم

 1

اينم ژست جديد عكس گرفتنقلب

2

نميدونم چرا اين همه عاشق ايني كه عماد رو اذيت كني يعني هر كاري عماد ميكنه تو هم دوست داري همون كار رو انجام بدي از قيافه آويزون عماد هم معلومه چه خبرهشیطان

 

2

 

3

آخر با اين وروجكيات عماد و خسته كردي اما عرفان جاش و گرفت و كلي باهات بازي كرد

4

 بعد كه ديديم اينهمه به دوچرخه علاقه داري يه كوچولوش رو واست خريديم اما با اين كار به خودمون ظلم بزرگي كرديم من كه ديگه كمر و پا واسم نمونده سرگيجه ميگيرم اينقدر كه تو رو دور حياط مي چرخونم خسته ام نميشي كه گریه

6

فكر كنم وقتي بزرگ شي يه كوهنوردي چيزي ميشي من دائماً با يد مواظب باشم الان قراره از كجا بالا بري

6

17/1/93 رفتيم واكسن يك سال و نيمگيت رو زديم قبل از رفتن كلي سرحال بودي اما بعدش حسابي تب كردي  خدا رو شكر كه مرخصي گرفته بودم و توي اين سه روزي كه تب داشتي و بيحال بودي مواظبت بودم

واكسن 18 ماهگي

 

بعد از سه روز مريضي و ذخيره كردن كلي انرژي موقعي كه داشتم واست ناهار درست ميكردم اينطوري پيدات كردم

8

9

عكس العمل من در اون لحظه قهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

10

 اما وقتي مي خواستم بشورمت فهميدم بعد از هر خنده چقدر گره داره مگه پاك ميشد اين همه واكس از روي سر و صورتت کلافه

11

مامان جان تو رو خدا يكم آروم بگير ديگه زندگي ندارم از دستت خونمون كه شكل مسجد شده بوفه رو كه بخاطر جنابعالي فروختم از بس تكونش ميدادي ميترسيدم بيوفته روي سرت همه كمدها رو هم جابجا كردم خودمم بعضي وقتها گيج ميشم چي رو كجا گذاشتم يه كوچولو به مامان رحم كن گناه دارم ديسك دارم وقتي بزرگ بشي من حسابي فرتوت ميشم ديگه نميتونم بهت برسما از من گفتن بودنیشخند 

دوست دارم عزيزمقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

مثل هیچکس
23 فروردین 93 13:23
قربونت برم با این همه شیطنت دوچرخه نو مبارک عزیزم چه خوشگله
ماماني
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مهناز مامان ترلان کوچولو
24 فروردین 93 16:44
جونم چه شیطون شده ناناز ...خاله جون اگه بازم از این شیطونیا بکنی درسته قورتت میدم جیگر
ماماني
پاسخ
خاله جون من نصف قابليت هام رو تا حالا نشون دادم بزار بزرگتر بشم.....
fafa
24 فروردین 93 17:33
واااااااای من به جای شما سکته کردم گلشیدو با اون قیافه واکسی دیدم این عکساشو حتما چاپ کن بزرگ شد خاستگار اومد نشونشون بده بعدشم با وجود این وروجک غیر قابل پیش بینی چه جوری دلت یه نی نی دیگه میخواد
ماماني
پاسخ
فكر كن من يه ني ني ديگه بخوام همين يكي فعلاً واسه هفتاد پشتم بسه
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
25 فروردین 93 8:38
هزار ماشاله من كه از كارهاي گلشيد خنده گرفته فكر كنم الان همكاران مي گويد به چي نگاه مي كنم و مي خندم .
ماماني
پاسخ
قربونت برم خواهرم ويانا جونم و حسابي ماچ ماليش كن
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
25 فروردین 93 8:42
خاله جون مبارك سه چرخه ات خيلي خوشگل فقط بي زحمت خودت سوار شو و پا بزن ماماني خسته مي شود[
ماماني
پاسخ
اي بابا خواهر يكي اين و بهش بفهمونه
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
25 فروردین 93 8:43
هزار ماشاله اگر ويانا و گلشيد پسر مي شدند چه بلايي سر ما مي آوردند
ماماني
پاسخ
قابل پيش بينيه روزي هزار مرتبه از دستشون گريه ميكرديم
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
25 فروردین 93 8:46
گلشيد جونم با واكس چكار داري ببين چه بلايي سر خودت و خانه آوردي
ماماني
پاسخ
خاله فكر كردم كرمه ميخواستم به صورتم كرم بمالم خوشمل بشم
زهرا مامان ارتا
25 فروردین 93 9:46
عزیزم 18 ماهگی و دوچرخه مبارک فیلم شیطنتشو من دیدم خیلی بامزه بود
ماماني
پاسخ
ممنون عزيزم مواظب آرتا باش وقتي اينجا بياي بايد از دست گلشيد قايمش كني فكر كنم درسته ميخوردش اينقدر كه اين بچه من هيولا شده
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
25 فروردین 93 13:32
مامان گلشيد عكسهاي ويانا در ايام عيد نورز را هم شما ديدي ؟
ماماني
پاسخ
آره قربونت برم دیدم
مامان ياسمين
25 فروردین 93 17:28
الهي قربون اون شيطنتهات برم ...چه وروجكيه اين دخملي ما، دوچرخه نو مباركه ياسمين منم همين شيطنتهارو داره خداروشكر پسر نشد انشاءا... همه ي كوچولوها هميشه سالم باشن شيطونيشون هم شيرينه اشكالي نداره فقط آرزومه كه هميشه تن و بدنشون صحيح و سالم باشه
ماماني
پاسخ
خدا نکنه خواهرم چه آرزوی قشنگی خدا کنه
مامانه بهار
25 فروردین 93 19:24
به به مثل اینکه حسابی واسه مامان شیطونی کردیاااااااااااااااا 18 ماهگیت مبارکککککککک عزیزممممممممممم
ماماني
پاسخ
عزیزم تازه اینا یه چشمشه
مریم مامان دیبا
25 فروردین 93 19:48
ساااااااااااال نو مبااااااااااااااااارک ووووووووووووووووووش من هنوز توی ضعععععععععععععععععفم با اون چهره ی واکس خورده ی گلشید جووووووووون مامانی چی می کنی با این دخمل شیطون بلا ی جیگر طلا
ماماني
پاسخ
مامان امیرعلی گلی
25 فروردین 93 23:15
وای خدا فدایه این شیطونیات خاله جون منو یاد امیرعلی خودم میندازی ........ سلام دوستم خسته نباشی منم همه ی این مراحلو طی کردم خدا این کوچولو های بامزه رو حفظ میکنه
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزیزم . ایشالا
مامان امیرعلی گلی
25 فروردین 93 23:17
عزیزم یک و نیم سالگیت مبارک یه خاموم گل به تموم معنا شدی فدات
ماماني
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان امیرعلی گلی
25 فروردین 93 23:18
سال نو تون مبارک باشه عزیزم ببخشید که دیر اومدم سفر بودم ایشالله سالی سرشار از سلامتی و برکت داشته باشید
ماماني
پاسخ
الهی قربونت برم عزیزم هرجا هستی همیشه سالم باشین گلم
saba az mashhad
26 فروردین 93 1:51
khyliiii negah va kar hash dost dashtani hastand
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزیزم
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 5:51
واي خوب شد توام نوشتي كه گلشيد از همه جا بالا ميره داشتم دق ميكردم فكر ميكردم اوا بيش فعاله اين كارارو ميكنه
ماماني
پاسخ
عزیزم نگران نباش اگه گلشید و ببینی آوا جون رو به چشمت میگیری اینقدر شیطنت میکنه که من گاهی از دستش گریه میکنم
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 5:57
با واكس چه كرده دخملي
ماماني
پاسخ
تب تب تب اونم سه روز وبعدم بیحالی و بهانه گیری بمیرم براش خدا رو شکر که تموم شد
شاهزاده محمدايليا
26 فروردین 93 12:21
به سلامتی همه پدر هایی که رمز تموم کارت های بانکیشون شماره شناسنامشونه
ماماني
پاسخ
شاهزاده محمدايليا
26 فروردین 93 12:22
سلامتى دخترى که تو خیابون بنز براش بوق زد ، سرشو انداخت پایین و به راننده گفت : گمشو ,کصافط من پسرم ، فقط موهام بلنده ، یکمم زیر ابرو برداشتم !‏!
ماماني
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 فروردین 93 16:50
ای وروجک شیطون طفلک مامان فدات بشم شیطون بلا
ماماني
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
سمیه
28 فروردین 93 8:45
وااااااااااااااااااای خیلی خندیدم عزیزم ماشالله
ماماني
پاسخ
خاله
29 فروردین 93 20:00
زن بهاریست که هرگز طعم پاییز را نمی چشد..... روز تو ای بانوی ایرانی مبارک........................
ماماني
پاسخ
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 0:11
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
ماماني
پاسخ
مامی پوریا
30 فروردین 93 15:41
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
مثل هیچکس
31 فروردین 93 0:28
عزیزم روزت مبارک
زهرا مامان ارتا
31 فروردین 93 17:16
خواهر خوبم روزت مبارک ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامی آراد
31 فروردین 93 20:15
توهرگزپژمرده نخواهی شد—-چون ریشه ات مهربانیست روزت مبارک
مامان اهورا(نرگس)
31 فروردین 93 23:21
قربون شیرین کاریات بشه خاله
آوايي ( لي لي )
1 اردیبهشت 93 1:45
توتکراریترین و مهربانترین تکرارى هستى که هر لحظه هواى تکرارت را دارم
♥مامان متین جون♥
1 اردیبهشت 93 11:11
زنان چوبهای خیسی هستند که در آتش مشکلات نه میسوزند نه خاکستر میشوند اما به حول و قوه الهی همسرانشان را جزقاله میکنن روز ما آتیش پاره ها مبارک
♥مامان متین جون♥
1 اردیبهشت 93 11:12
واکس؟ ولی خودمونیما
شاهزاده محمدایلیا
1 اردیبهشت 93 20:43
دختر :من دارم میرم بیرون عشقم... دوس پسر الکی :برو عشقم! دوست پسر معمولی :اوووووم، مواظب خودت باشیا عزیزم! دوست پسر فاب :شما جایی نمیری! بشین سر جات تا سگ نشدم!!!
شاهزاده محمدایلیا
1 اردیبهشت 93 20:44
من ی خواهر زاده دارم سه سالشه امروز داشت نقاشی میکشید بهتره بگم خط خطی میکرد, بهش گفتم خاله خط خطی نکن قشنگ بکش برگشته میگه مگه تو مریم جونی (مربیش)??گفتم نه, میگه پس تو یکی رو اعصابم تک چرخ نرو, حوصله تو یکی رو دیگه ندارم,. من :| گودزیلا :-P
khale roya
2 اردیبهشت 93 1:30
سلام 28 اردیبهشت تولد تاراس،خوشحال میشم بیای تبریک بگی هرچند تا که تونستی
مامان معین
2 اردیبهشت 93 9:00
قربونت برم شیطون خاله. بیچاره مامانی دلم برات سوخت اون واکس و دیدم. من از دکتر نان 3 رو نپرسیدم خودم شروع کردم . ولی اون روز داشتم با نان 2 مقایسه می کردم متوجه کم بودن املاح شدم.