گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گلشيد و مامان

نگرانی

1392/11/19 8:48
نویسنده : ماماني
966 بازدید
اشتراک گذاری

خاله جونیها یه مشورت ازتون میخوام نمیدونم این نگرانی من بی مورده یا نه

از چند ماه پیش گلشیدجونی شروع به حرف زدن کرد اونم کلماتی رو به وضوح ادا میکرد مثل مامان.بابا.بده اما الان مدتیه که هیچی نمیگه حتی یه کلمه هم نمیگه  حتی برای خواستن چیزی که میخواد فقط جیغ میکشه

خیلی نگرانشم که چرا حرف نمیزنه حتی کلمه هایی هم که قبلاً‌ بلد بود هم دیگه نمیگه الان گلشید یکسال و چهارماهشه باید یکسری از کلمات رو ادا کنه که بچه هایی کوچیکتر از اون براحتی میگن اما اون هیچی نمیگه . بیشتر مواقع جلوی تلویزیونه . با هر آهنگی یا هر صدایی چنان محو تماشای تلویزیون میشه که هرچی صداش میزنم یا تکونش میدم هیچ عکس العملی نشون نمیده ناراحت 

توی خونه خودمون بیشتر مواقع تلویزیون خاموشه اما خونه مامانم اینا همیشه روشنه . حتی غذا خوردنشم با دیدن کارتونها و آهنگهای مختلفه که اگه اینها نباشه اصلاٌ‌ لب به غذا نمیزنه کلافه

دیروزم سر همین موضوع کلی جر و بحث داشتم چون من از روز اول اصرار داشتم که جلوی تلویزیون نزارنش اما به حرفم گوش ندادن نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانشم

 

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مثل هیچکس
19 بهمن 92 10:01
آخی عزیزم میدونم الان چه حالی داری ولی نگران نباش مقطعیهوامیدوارم مشکل خاصی نباشه راستش خواهر زاده من از کمد اتاقش رفته بود بالا وکمد افتاده بود روش البته خوشبختانه اتفاق خاصی براش نیفتاد ولی از شوکش نزدیک یکی دوماه اصلا حرف نزد وهر دکتری که بردنش نتیجه نداد تا بعد از یه مدت خودش دوباره شروع کرد به حرف زدن منظورم اینه که شاید از چیزی ترسیده سعی کنین به جیغ ودادشهم محل نزارید وبادادن جایزه مجبورش کنید حرف بزنه ایشالا که زودتر مشکلش حل بشه .
ماماني
پاسخ
خيلي نگرانشم همش فكر ميكنم به خاطر ديدن تي وي زياده نميدونم خدا كنه مقطعي باشه
مهتاب
19 بهمن 92 12:37
مامانی اخه چرا نگرانی خوی دلش نمیخواد حرف بزنه تو رو خدا نگران نباش من که چیزی به این عقل ناقصم نمیرسه اما از اینورو اونور پرسو جو میکنم ایشالا که چیز خاصی نیست ولی در مورد تلویزیون بعید میدونم ربطی داشته باشه خوشگل منو یه ماچ گنده ابرار بکن
ماماني
پاسخ
ممنون عزيزم راست ميگي شايد الكي دارم واسه خودم بزرگش ميكنم
مامانه بهار
19 بهمن 92 13:32
نگران نباش عزیزم ... دخترمنم یه مدت فقطططططط با دیدن آهنگ های عمو پورنگ اونم پای لب تاب عذا میخورد .... الان خیلی بهتر شده ... ولی خب نمیشه که تی وی روشن نباشه ... بچه های ما تو آپارتمان خوصله شون سر میره خوووووووووو
ماماني
پاسخ
خدا كنه زودتر واسش عادي بشه
مریم(مامان ثنا جون)
19 بهمن 92 13:55
سلام عزیزم نگران نباش دختر منم جلوی تلویزیون غذا می خوره ..در غیر اینصورت هیچی نمیخوره.و حرف زدنشم همین طوریه یه روز عین بلبل حرف میزنه و یه روز با ایما و اشاره حتما بچه های امروزی این شکلی بازی میکنند با خودشون کسی چه میدونه قربون اون خندیدنت بشم
ماماني
پاسخ
آره به خدا بچه هاي امروزن ديگه
مثل هیچکس
19 بهمن 92 14:19
بهتره که ببریدش پیش یه روانشناس یا مشاور مطمئنا بهتر میتونه راهنمایتون کنه ،
ماماني
پاسخ
فعلاً دارم روش ترك تلويزيون رو انجام ميدم اميدوارم جواب بده اگه نه كه حتماً مي برمش
خاله
19 بهمن 92 18:01
link shodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mamaniiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ماماني
پاسخ
مامان مانی مسافر کوچولو
19 بهمن 92 19:27
سلام عزیزم خوبی نازی نی نی چه بزرگ شده راستش من نمیدونم ایشا.. چیزی نیست اگه نگرانی چیش دکتر مشاور ببر راستی من کامم ترکیده بود با رعد وبرق نمیتوننستم بیام ممنون که اومدی سر زدی
ماماني
پاسخ
مامان باربدجون
20 بهمن 92 0:35
سلام مامانی جون باربد منم عشق تی ویه .فکر کنم همه بچه ها عاشق کارتونو شعرو موسیقی هستن .اما در مورد حرف نزدنش اگه مطمئنی که نترسیده باشه چیزه مهمی نیست بچه ها به صورت مقطعی بعضی وقتها از یه سری کارا دست میکشن .انشاا...به زودی مثل بلبل برات حرف میزنه این بوس هم واسه لپای گل دختری
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيزم ممنون كه سر زدي ولي دلمون برات تنگ ميشه زود زود بيا
Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
20 بهمن 92 4:08
سلام گلم.یه جا خوندم که بچه ها وقتی کاری رو که یادگرفتند انجام نمیدن یا تو ذهنشون در حال تکمیل اون کار هستند یا کارهای جدیدتری دارن یاد میگیرن که فعلا قبلیهارو گذاشتندکنارامایادشون نرفته.پس به گلشیدجون افتخارکن. در ضمن تلویزیون هم یه مدتی بچه رو جذب میکنه ولی بعد مدتی عادی میشه پس نگران وحساس نشو .
ماماني
پاسخ
امان از اين نگرانيهاي مادرانه
Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
20 بهمن 92 22:51
سلام.این پیام اخری مال مامان سبا هست نمیدونم چرا اینجوری شده ادرسم.
ماماني
پاسخ
فكر كنم مال مرورگرت باشه ؟؟؟؟
مامان آوا
21 بهمن 92 0:34
سلام عزیزم خوبی؟ این نگرانیت کاملا بی مورد چونکه طبیعیه این مراحا رو هم آوا گذرونده به منم همینو گفتن منم گوش دادم
ماماني
پاسخ
اميدوارم همينطور باشه كه ميگي عزيزم ممنون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 5:49
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 5:51
خواهرجونم خصوصي داري
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 6:11
دوسسسسسسستون دارم بوسسسسس
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزيزم منم خيلي دوستون دارم
زهرا مامان ارتا
21 بهمن 92 6:31
سلام عزیزم خوبی اصلا نگران نباش چیز مهمی نیست فکرمیکنم لجبازی اقتضای سن الانشونه اما اینکه عادت بدی تی وی نبینه خیلی بهتره رو بچه ی نازمون ایراد نذار و کلی هم ماچ مالیش کن قربون خنده های قشنگش برم من
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزيزم دارم تركش ميدم بچم همه بدنش درد ميكنه و همش بهانه ميگيره فكر كنم اثرات ترك باشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 بهمن 92 12:28
سلم عزیزم نگران نباش این عادیه یاسمن مل بلبل حرف می زد شعر می خوند همین سن بود اما یه دفعه ساکت شد من نگران گوشاش شدم بردم دکتر گفتند خدا را شکر مشگلی نیست بلاخره متوجه شدم تو یه سنی بچه ها اینطور میشند
ماماني
پاسخ
لیلا
21 بهمن 92 22:16
سلام عزیزم گلشید خانم شما همسن دخمل منه و حانیه من 20 رو از گلشید عسلی کوچیکتره خوشحالم میکنی اگه به وبلاگ دخمل من سر بزنی در مورد نگرانیت هم بت حق میدم اما حانیه هم یه مدت این جوری شده بود اما من چند وقتی اصلا اصلا اصلا به جیغ هاش توجه نکردم و بیشتر باش بازی کردم و چشم تو چشم باش حرف میزدم تا بالاخره بهتر شد درست میشه نگرانش نباش و ببوسش حساااااااااااااااااااابی
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزيزم ممنون كه سر زدي پيشنهاد خوبيه بازي كردن بيشتر رو امتحان ميكنم ممنونحتماً سر ميزنم بهت
سمیه
22 بهمن 92 19:34
نه بابا چه فکرایی می کنی البته بهت حق می دم که از این دست نگرانیهای مادرانه داشته باشی همه ماهاه جلو تی وی بزرگ شدیم اون موقعها از ازین حساسیتها نبودهیچ مشکلی هم نیست مقطعی هست
ماماني
پاسخ
چه ميدونم خواهر بچه هاي الانن ديگه
مهناز مامان ترلان کوچولو
24 بهمن 92 1:13
سلام عزیزم یه مدت خیلی کوتاه ترلانم اینجوری شده بود اما چیزی که مطمئنم اینه که اصلا ربطی به تلویزیون نداره چون ترلان صب که چشم باز میکنه کنترل رو به من میده میگه پویا(یعنی بزنم شبکه ی پویا) بیشتر باهاش صحبت کن وقتی چیزی میخوااد جیغ میکشه بهش بگو من از جیغ بدممیاد مثلا اگه آب میخواد بهش بگو :" بگو آب تا بهت بدم ولی جیغ نکش" مطمئن باش میفهمه چون بچه ها زرنگن وقتی هم یه کلمه میگه خیلی تشویقش کن و مدام ازش بخواه که اون کلمه رو بگه و واسش تمرین و تکرار بشه
ماماني
پاسخ
مامان مانی مسافر کوچولو
25 بهمن 92 15:26
اسم خواننده وآهنگش میگی؟
ماماني
پاسخ
قربونت برم اسم خوانندش امين رستميه اسم آهنگشم بي هوا از سايت www.2daylink.com ميتوني دانلودش كني
مامان ياسمين
26 بهمن 92 17:43
عزيزم نگران نباش انشاءا... كه چيزي نيست و نگرانيت بي مورده
ماماني
پاسخ
مامان شاهزاده ايليا
25 اسفند 92 13:29
به نظرم دكتر ببري بهتره
ماماني
پاسخ
رفتم گلم دارم فيزيوتراپي ميرم