گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

گلشيد و مامان

روزهاي برفي ما

1392/11/24 8:04
نویسنده : ماماني
855 بازدید
اشتراک گذاری

يه چند روزي هوا بس ناجوانمردانه سرد شده بود و ما رو حسابي خونه نشين كرده بود بعد از چندين سال امسال هواي شهرمون حسابي برفي شده بود جالبيش اين بود كه بعد از يه مدت طولاني وقتي گلشيد برف رو ديد با تعجب به آسمون نگاه ميكرد كه دونه هاي برف روي صورتش مي ريختن با ذوق گفت "چيه" من كه ديگه از خوشحالي كيلو كيلو تو دلم قند آب ميكردن اينقدر قربون صدقش رفتم كه طفلي حرف زدن يادش رفتنیشخند

 

1

 

2

 

3

 

اينم ماشين منه رخش قهرمان كه هر روز من و ميبره و مياره همشم خرابهلبخند

 

4

 

اينم هاپوي زشتمونه كه من و گلشيد توافقاً ازش بدمون مياد اما به خاطر بابايي كه دوستش داره تحملش ميكنيمگریه حسابي تو برفا خيس شده بود.

 

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان یاسمن و محمد پارسا
24 بهمن 92 9:20
فدات بشم من
ماماني
پاسخ
خدا نكنه عزيزم
مهتاب
24 بهمن 92 10:30
اهاااااااااااااااااااااان دیدی مامانی نگرانیت بی مورد بود بچم اگه بخواد از همه خوشگلتر حرف میزنه عزیزم رخششو نگا اونم از نوع قهرمانش
ماماني
پاسخ
مامان دیبا
24 بهمن 92 17:14
الهی دخمل رو ببینین.. شالگردنت منو کشته عزززززززززززززززززززززیرزم. الهی عاقبتت مثل برف سفید باشه عروسک
ماماني
پاسخ
قربونت برم خاله جوني
Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
25 بهمن 92 0:24
به به چه تیپ زمستونی قشنگی زده نی نی گلمون.شال وکلاهش هنردست مامانش؟
ماماني
پاسخ
نه عزيزم مامانش از اين هنرا نداره
مثل هیچکس
25 بهمن 92 10:29
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که ناز خاله دوباره به حرف اومد خیلی خوشحال شدم ،ای کلک نکنه از این هاپو میترسین بعد برای اینکه کسی نفهمه میگین ازش خوشمون نمیاد .
ماماني
پاسخ
واي خواهر ترسم داره به اين گندگي همشم داره سروصدا ميكنه
مامان باربدجون
25 بهمن 92 13:40
قوبون این دخترک برفی انشاا...هزارتا از این برفها وفصلها رو ببینی
ماماني
پاسخ
فدات بشم حاله مهربونم باربد جونم و هزار تا ببوسش
مامان مانی مسافر کوچولو
25 بهمن 92 15:23
عجب ترانه ای باحاله هاپوووووووووووو دارین؟
ماماني
پاسخ
پيشكش عزيزم اراده كن برات با دل و جون ميفرستم نكنه منم يه نفسي بكشم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 20:23
اي جونم رخش و نگا سفيد پوش شده....واي هاپوووووو ترسيدمممممم
ماماني
پاسخ
منم گريه هر روز از دست اين هاپو
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 20:23
گلشيد جونم و ببوسسسسسسس
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزيز دلم تو هم آوايي خوشگلم و ببوس خيلي دلم ميخواست ميتونستم يه ماچ محكم از اون لپاي خوشگلش بكنم اما تو به جاي من اين كار رو بكن هزار ماشاا.. خيلي خوشگل و خواستني شده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 20:35
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
26 بهمن 92 7:03
قربونت بشم با این کلاه و شلال گردنت چه ناز شدی آدم برفی درست نکردی با مامانی
ماماني
پاسخ
برفاش زود آب شد
مریم(مامان ثنا جون)
26 بهمن 92 13:21
فدات بشم عزیز خاله خوبی. بدو بیا اپم
♥مامان متین جون♥
27 بهمن 92 21:09
████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█سلام دوست عزیزم خوبی ________█من آپم ________█منتظر حضور قشنگت هستم _______█
مثل هیچکس
29 بهمن 92 12:09
شرمنده شارژلب تابم تموم شد تا شارژشد شما رفتی
ماماني
پاسخ
ساعت اینترنت منم توی اداره تموم شده بود
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 بهمن 92 23:04
خصوصی گلم
ماماني
پاسخ
مامان عسل
1 اسفند 92 9:44
خدارو شکر که با حرف زدن گلشید نگرانی هاتون رفع شد . انشالله همیشه شاد باشید.
ماماني
پاسخ
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اسفند 92 17:22
اگه میشه اسم خوانندشو بده میخوام بزارم رو وبلاگمعاشق این ترانه شدم نینی بوس هزار تا قوربون دستت یکم برف بده اینور
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اسفند 92 17:43
هنوز هستم عاشق این ترانه ام بدیشا
ساناز
5 اسفند 92 13:20
ايده هايي زيبا براي عيد و هفت سين بهم سر بزن
مامان مانی مسافر کوچولو
6 اسفند 92 15:41
اسم وبلاگ مدرسه ام میم مثل معلم فاطمه هشیار سرچ کنی تو گوگل میاد
ماماني
پاسخ
مامان امیرعلی گلی
6 اسفند 92 22:18
]چه خوشکل شدی با لباسه زمستونی عزیزکم ایشالله دلتون همیشه گرم باشه
ماماني
پاسخ
ممنون خاله عزيزم لپاي اميرجونم و حسابي ببوس
استااااااااااااد
26 آذر 93 20:23
سلام این برف مربوط میشه به همون روزی که من با خانوم مریم. امج... اومده بودیم خونتون؟ یادته من و مریم چی کشیدیم اونجا؟ خونه شما رو نمیگما؟ تو راه برگشت به خونه پایدار باشید