گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

گلشيد و مامان

مرواریدای گلشید مامان

1392/8/26 15:31
نویسنده : ماماني
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنسس مامان وقتی بدنیا اومدی دو تا دندون کوچول موچولو داشتی که وقتی برای اولین بار توی بغلم گرفتمت از تعجب داشتم شاخ در می آوردم  اینم عکست که تازه یک ماهت شده بود و مرواریدات کاملاً  رشد کرده بودن و سفت شده بودن

 

يك ماه ونه روزه

حالا بعد از یکسال از داشتن اون مرواریدای قشنگ داری دوباره دندون درمیاری اونم چهارتا باهمدیگه  قربونت برم که داری اینهمه اذیت میشی خوشگلم نه غذا میخوری نه خوب میخوابی حسابی غر غرو شدی نازنینم  و مامان رو حسابی کلافه میکنی . امید مامان خیلی دوست دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان لي لي
26 آبان 92 17:47
اي جان مباركت باشه عزيز دلم واي جه جالب دندون داشته از بدو تولد؟؟؟؟ ببوس عشقم و
ماماني
پاسخ
آره اونم دوتا موچولو
مامان آوا
26 آبان 92 19:24
الان دوباره دارم کامنت میزارم برات عزیزم البته خصوصی نمیدونم اومده یانه خبرم کن
ماماني
پاسخ
مامان عسل
26 آبان 92 22:47
وای من فکر می کردم دختر من عجوله و داره زود دندون درمیاره نگو گلشید جونی با دندون به دنیا اومده آره دخترم از همون اول میخواسته کباب خور باشه
مامان آرتین
27 آبان 92 0:36
خیلی خوبه دوتا دندون افتادی جلو انشالله اون 4 تا هم زود زود در بیان
مامان معین
27 آبان 92 8:52
جانم . مبارک باشه مرواریدهای جدید . خیلی سخته دندون درآوردن بچه اونم اگه 4 تا باهم باشه . خاله جونی شرمنده شدیم . این روزها سرمامانی شلوغه بی معرفت شده .
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزیزم همین که میدونم تو و قند عسلت خوبین خدا رو شکر میکنم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
27 آبان 92 10:28
واااااای پدر من که تو هفته گذشته دراومد برای دندوون امیرعلی ... ایشالا بدون دردسر در بیاد .... مبارکـــــــــــــــــ باشه گل قشنگــــــــــ
ماماني
پاسخ
مرواریدای امیرعلی جونم هم مبارک بشه مامان جونی
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آبان 92 10:52
مبارکه عزیزم
ماماني
پاسخ
مامان سبا ازمشهد
27 آبان 92 16:09
بهتر شدی گلم؟اگه دیدی گلشید درد داره برای دندونش استامینوفن بده.
ماماني
پاسخ
خودم بهتر ممنونم گلم حالا گلشید جونی حسابی سرما خورده و سینشم حسابی خس خس میکنه خدا رحم کنه مریضی اونم چند تا چندتا باهم
مامان امیرعلی گلی
27 آبان 92 17:11
عزیزم چه جالب با دو تا دندون به دنیا اومده فداش پس ایشالله اینا رو هم به زودی در میاره
ماماني
پاسخ
خدا بخواد و مریضی های دیگه امون بدن
سمیه
27 آبان 92 17:16
واااااااااااای عزیزززززززززززمممممممممم چه با حال خدا رو شکر دردسر دندون در اوردن نداری
مامان لي لي
28 آبان 92 14:24
سلام عزيزم شما كه جزو خواهراي مني، من كه ميام شما قابل نميدوني پيشم بياي رمز رو تو خصوصي برات گذاشتم🌺
ماماني
پاسخ
قربونت برم عزيزم به خدا خيلي گرفتارم از اين طرف درس و دانشگاه و خونه و سركار و اوف كه نميدوني چقدر مسخره بازي دارم... به خدا بي معرفت نيستم اما گرفتارم
مامان لي لي
28 آبان 92 18:54
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
مامان سبا ازمشهد
29 آبان 92 0:47
سلام دکترببری حتما که شربت چرک خشک کن بده.سباهم بدجور سرماخورده وهم زمان داره دندون هم در میاره.خداخودش به نی نی هامون رحم کنه.همش فکرمیکنم چه مادری هستم که سبا از اول مهرتاحالاچندبارسرماخورده.برای گلشید دستگاه بخور بذارماهم توفکرخریدش هستیم.
ماماني
پاسخ
فردات بشم خواهري كار از اين حرفا گذشته بخورم گذاشتم براش اما مدام سرفه ميكنه يعني از وقتي اين بچه به دنيا اومده همش مريض بوده ميدونم تقصير خودمه چون مجبورم هي از خونه ببرمش بيرون هر روز صبح ببرمش عصر بيارمش هي گرم و سر ميشه بعدم مريض
مامان آوا
29 آبان 92 1:57
سلام مان گلشید جونی خوبی عزیزم کم پیدا دی خانوم گل خیلی تعجب برانگیزه که گلشید خانوم دندون داشته از روز تولدش
مامانی درسا
29 آبان 92 2:35
آره قبلا" هم شنیده بودم بعضی از بچه ها بدو تولدشون دندون دارن اما ندیده بودم ...... ای جون با اون قیافه نوزادی و دندوناش جه با مزه شده انشاالله بقیه رو هم به خوبی و سلامتی در میار ی عسلی پاسخ]
مثل هیچکس
29 آبان 92 14:13
سلام دوست عزیزم ،بهتون تبریک میگم شما دقیقا درست حدس زدیداینم ادرس خبر خوبم ممنون میشم بهش سر بزنید ونظر بزاریدhtt://hastyman92.niniweblog.com
مامان آنی
29 آبان 92 17:01
ای جانم چه جالب میدونم خیلی سخته مامانی ولی ایشاله به سلامتی این دوران رو میگذرونین
مثل هیچکس
29 آبان 92 19:15
. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان آوا
30 آبان 92 23:38
خدایا دستم به آسمانت نمیرسد اما تو که دستت به رمین میرسد عزت عزیزانم را تا عرش کبریایی خود برسان وهر آنچه آرزو دارند نصیبشان کن آمین
مامان لي لي
2 آذر 92 4:20
خصوصي💛💙💛
مامان لي لي
2 آذر 92 4:21
دلهره هايت را ازياد ببراينجا دلي هست كه براي آرامشت دستي به آسمان دارد
مامان اهورا(نرگس)
4 آذر 92 16:27
نازی....گلم حتما" خیلی اذیت می شه!!!!قربونش برم من...مرواریدات مبارک نانازی...
ماماني
پاسخ
مامان سحر
6 آذر 92 10:15
سلام عزيزم. چه جالب دندون داشته مرواريدات مبارك باشه گلم
ماماني
پاسخ
پریسا مامان کیان
20 آذر 92 19:11
وای چه جالب من شنیده بودم ولی تا حالا بچه ای که از بدو تولد دندون داشته باشه ندیده بودم. خدا حفظش کنه دخترمونو
ماماني
پاسخ