گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

گلشيد و مامان

دختر نازم سیزده ماهگیت مبارک

1392/8/2 22:59
نویسنده : ماماني
565 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

1

عزیز ترینم سیزده ماهیگیت مبارک قلب سیزده ماهه که با وجودت زندگیم رو پر از شور  نشاط کردی عشقم

 امروز مامانی و بابایی با خاله معصوم واسه ناهار اومدن خونمون خاله منصوره هم رفته شیراز اما عماد و عرفان رو با خودش نبرده واسه همین تو امروز نه خوب خوابیدی نه غذا خوردی فقط بازی و شیطنت کردی اینقدر خسته شدی که الان که دارم این پست رو برات میزارم تقریباً بیهوش شدی و خوابت برد . دخترکم امیدوارم بتونم برات مادر شایسته ای باشم و بتونم آروزهات رو برآورده کنم از روزی که بدنیا اومدی فقط از خدا خواستم بهم لیاقت این رو بده که مادر خوبی برت باشم . بارها و بارها خودم رو به خاطر این که تنهات میذارم سرزنش میکنم اما بعد به خودم دلداری میدم که هر کاری میکنم به خاطر خودته که بتونم آینده خوبی رو برات بسازم میدونم نمیتونم مثل مادرای دیگه حرفهای خیلی قشنگ برات بنویسم اما از صمیم قلبم برات می نویسم و بهت میگم که دوستت دارم و تمام سعی ام رو میکنم که آینده قشنگی رو برات بسازم قلبماچ

خوشحالم که اینقدر بابایی رو دوست داری اون هر روز به خاطر تو یه عالمه راه رو از محل کارش به خونه میاد که ببیندت و باهات بازی کنه عشقم

 2

توی این هفته من و بابایی برات نقشه های خوبی ریختیمniniweblog.comبه وقتش همه رو برات تعریف میکنم گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان سبا ازمشهد
3 آبان 92 0:32
سلام .خدا بابابزرگ ومامان بزرگ هارو سالم برامون نگه داره که نعمتند.


واقعاً نعمت بزرگين
مامان لي لي
3 آبان 92 6:10
عزيزم تو بهترين مامان دنيا براي گلشيد جوني😘 گلشيدم و ببوس سيزده ماهگيشم مبارك خانومي💐💐💐
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 آبان 92 7:09
عزیزم خدا بابای و مامانی را برات نگه داره و همیشه سالم و سلامت باشند
مثل هیچکس
4 آبان 92 7:38
ای جونم ببین چه قدر عاشقانه بهم نگاه میکنن.خدا جفتشون رو حفظ کنه.عزیزم چرا خودت رو سرزنش میکنی مگه غیر از اینه که برای رفاه بیشتر تنهاش میزارید گلشید جون باید بهتون افتخار کنه .
مامان دیبا
4 آبان 92 14:09
خدا حفظشون کنه واست عزیزم
گلشید خانوم قدر مامان نازتو بدون وقتی بزرگ شدی
همین طور قدر همه بزرگترای مهربونتو


قربونت برم خانومي مهربون با اجازه اتون لينكتون كردم
مامان لي لي
4 آبان 92 14:19
عزيز دلم هروقت هرچقدر دوست داشتي
بنويس
خوشحال ميشم
منظور من شكلك هاست عشقم


ممنون گلم حتما
مامان لي لي
4 آبان 92 21:14
خدا سايه ي پدر و مادرت و بالآي سرت نگه داره گلشيدم و ببوسسسسسي
مامان امیرعلی گلی
4 آبان 92 22:59
عزیزم چه ناز شدی ببخشید دوستم چند روزی نبودم در اولین فرصت میام همه پستارو باید بخونم
مامانی درسا
5 آبان 92 10:58
بابابزرگ و نوه عزیزش عاشقانه هاتون مستدام و همیشه در کنار هم خوش باشین دخترم شما خیلی ماهی میدونی ...... بوس برای گلشید ناناز
سمیه
5 آبان 92 12:34
چه نقشه هایی ؟؟؟؟؟؟کنجکاو شدم خوووووووووووووب


آخر همین هفته میگم
مامان لي لي
6 آبان 92 4:23
ماماني كجايي در حال اجراي نقشه هاتي؟؟؟؟
خوش باشي گلم
گلشيدم و ببوس💋


نه گلم در حال مريض داريم ‌‌
مامان آوا
6 آبان 92 9:49
سلام مامانی مهربون گلشید جونم خوبی عزیزم سیزده ماهگی گل دختری مون مبارک باشه وقتی که 18ماهگیشون تموم بشه دیگه تقریبا راحت میشی و زیاد انتظارات روزانه رو بخاطر ماه به ماه بزرگتر شدنش نمیکشی انشالله همیشه سالم وتندرست زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه قربون اون نانازی هاش بشم
معصومه
6 آبان 92 19:48
مثل مخمله دختر نازت بخدا..هزار ماشالله

میشه منم رمز




ممنون عزیزم حتماً

مامان اهورا(نرگس)
7 آبان 92 0:29
13 ماهگیت مبارک ملوسک!!!!
ارلا
7 آبان 92 8:11
ااااااااااااااااااااااااااااااااای جونم خوکشل خانوم خانومی بیا وبم نظر بدی


چشم خانومي حتماً سر ميزنيم
مامان لي لي
8 آبان 92 0:52
چرا چي شده خواهر خدا بد نده كي مريضه،؟؟
ايشالله زوده زود خوب شه
گلشيدم و ببوس💋💋


ممنون عزيزم كه هميشه به من و گلشيد سر ميزني
مامان عسل
8 آبان 92 12:52
ای جانم از این خانم خوشکله . خدا انشالله پدر و مادرتو برات حفظ کنه ببین با چه عشقی به نوه نازش نگاه می کنه . بوس برای گلشید بوس برای مامانش و بوس برای همه پدر و مادرا


مامان امیرعلی گلی
12 آبان 92 23:10
چه بابابزرگ مهربونی خدا حفظش کنه


ممنون عزيزم