گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گلشيد و مامان

خاله مريم ما داريم ميام

1392/7/18 11:09
نویسنده : ماماني
525 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخملي مامان يه خبر توپ دارم برات بابايي امروز گفت كه ساعت 12 امشب ميريم خونه خاله مريم نیشخندمنم كه از خوشحالي كيلو كيلو تو دلم قند آب ميكردن زود رفتم مرخصي گرفتم  (تا تنور داغ بود زود نون و چسبوندم) واي خدا خيلي دلم براشون تنگ شده مخصوصاً واسه دسته گلاش

مهتايي خانه قربونت برم خيلي دلم برات تنگ شده ماچ

مهتا

مرجان خانومي دانشجو شدنت مبارك باشه عزيز دلمقلب

 

marjian

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مثل هیچکس
18 مهر 92 11:59
مبارک باشه حالا چه رشته ای وکجا؟؟؟؟؟؟؟


مهندسی پزشکی کرج قبول شده قربونش برم
مامان لي لي
18 مهر 92 13:00
خونه خاله جوني خوش بگذره قندعسل🍭


بوس بوس هزار تابوس از طرف من و گلشید واسه تو و آوا جون
مامان لي لي
18 مهر 92 13:02
از طرف منم پذيرفته شدن مرجان جون توي دانشگاه رو تبريك بگيد عزيزم
گلشيدم و ببوس😘


قربونت برم عزیزم حتماً
مثل هیچکس
19 مهر 92 14:22
خاله مایلید تبادل لینک کنیم ما که خیلی مشتاقیم .


حتماً عزيزم چرا كه نه؟؟؟؟؟
مامان لي لي
20 مهر 92 0:13
سلام ماماني هنوز از خونه خاله جوني نيامدي😔
دلم برات تنگ رفت😭


دل منم برات تنگ شده خيلي خيلي زياد
مامانی درسا
20 مهر 92 1:46
عزیزم انشاالله عزیزانتون همیشه سلامت باشن و موفق بهتون خوش بگذره خونه ی خاله جون ........ مبارکه دانشجو شدن مرحان خانم


ممنون خاله جون ما برگشتيم خيلي خوش گذشت جاي شما خيلي خيلي خالي بود
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 مهر 92 9:17
خوش بگذره عزیزم
مامان لي لي
24 مهر 92 1:43
ماماني كجايي دلم برات تنگ شده گلشيدم و ببوس😘