گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

گلشيد و مامان

خداحافظی

1392/10/18 10:37
نویسنده : ماماني
946 بازدید
اشتراک گذاری

خاله جونیها سلام

فعلاً ما داریم میریم به چند دلیل

1- مامانم ترم آخره دانشگاشه کلی واحد برداشته باید همش و پاس کنه که دیگه من و تنها نزاره بره دانشگاه

2- بابایی گفته باید این ترم دانشگاه مامانم تموم شه (نه فکر کنین مامانم تنبلي ميكنه درس نمی خونه ها به خاطر من که دیگه بزرگ تر شدم و بیشتر احتیاج دارم مامانی کنارم باشه)

3- مامانی باید این ترم پروژه اش رو تحویل بده واسه همین کلی درگیره  

تا دو سه هفته دیگه نیستیم واسمون دعا کنید همه اتون رو به خدا میسپاریم

از طرف من و مامانم همه قند عسلاتون رو یه ماچ محکم کنید

دوستتون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامان دیبا
18 دی 92 12:02
ایشالا که موفق باشی و با خبر های خوب برگردی. مواظب گلشید خانوم کل هم باش مامان مهربونش
مامان نگار
18 دی 92 15:55
سلام عزیزم که این قدر دیر به دیر میام ان شاا.. این ترمو به سلامتی و راحتی پاس کنی و زود برگردی پیشمون مامانی مهربوووون وقتی اومدی حتما بهم سر بزن یه عالمه پست جدید دارم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 دی 92 1:12
موفق باشی عزیزم و با پستی پر از موفقیتها بیای پیشمون
مامان عسل
19 دی 92 12:42
وای گلم کلی دلمون براتون تنگ میشه . انشالله با موفقیت درساتو تموم کنی و دیگه گلشیدم تنها نمونه
پریسا مامان کیان
19 دی 92 18:08
سلااااااااااااااااام. خوبین؟ انشالله به سلامتی این ترم هم تموم میشه و فارغ التحصیل میشی مامانی. خدا شر این درس رو از سر همه ما مامانا کم کنه انشالله
مامان آوا
20 دی 92 11:34
سلام عزیزم خوبی؟ دلمون حسابی برتون تنگ میشه انشالله همیشه شاد وخندون باشی میبوسمتون
مامانی درسا
21 دی 92 2:08
عزیزم انشاالله با نمرات عالی مامانی موفق میشه تا آنروز و برگشت دوباره ما منتظریم عزیزم
مریم (مامان ثنا جون )
21 دی 92 11:08
انشاالله موفق باشی
مثل هیچکس
21 دی 92 12:30
آخه کلی دلمون براتون تنگ میشه ،ولی براتون آرزوی موفقیت میکنیم .
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 2:26
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 2:27
خواهر دلم برات تنگ شد از حالا انشالله كه زودي برميگردي مواظب خودتون باش.... موفق باشي
مهتاب
24 دی 92 18:29
موفق باشی مامانی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 21:53
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
مثل هیچکس
27 دی 92 10:49
دلمون تنگ شده براتون تو رو خدا زودتر بیاین
مامان متین جون
27 دی 92 14:03
سلام دوست خوبم ایشالا با موفقیت کامل و با دست پر برگردی خیلی دلمون براتون تنگ میشه دوست جونی و گلشیدجونی مواظب خودتون باشین
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:55
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
fafa
2 بهمن 92 22:17
عزیزززززززم ایشالا موفق باشی بازم تونستی بی خبرمون نزار و از خودت و دخترت خبردارمون کن
مریم
3 بهمن 92 1:02
سلام خانومی دخمل خوشملی داری خدا براتون حفظش کنه یه نظرکوچولوی دیگه هم دارم داخل متن درباره وبلاگتون نوشتید ماه پاییز در صورتی که پاییز فصل نه ماه.
ماماني
پاسخ
درستش كردم ممنون كه گفتي
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 22:30
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان معین
6 بهمن 92 8:46
خاله جونی انشااله همه واحد هاتو پاس می کنی با نمره عالی پروژه رو هم تحویل می دی منم با این دستهای کوچولوم دعات می کنم
مامان ياسمين
8 بهمن 92 15:32
با آرزوي موفقيت، انشاءا... با خبراي خوش برگردي عزيزم
مامان آوا
8 بهمن 92 21:53
دلم برات تنگ شده
مامی پوریا
11 بهمن 92 16:44
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ آپم ...بهم سربزنین