گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

گلشيد و مامان

فقط واسه خنده

1393/9/11 10:46
نویسنده : ماماني
760 بازدید
اشتراک گذاری

ﺁﻫﺎﯼ ﭘﺴﺮایی ﮐﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑﻠﻪ ﺧﺎﻧﻤﺎ ﺭﻭ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ... !!

ﺁﺭﻩ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﻡ ... ;)

ﺗﻮﭖ ﺷﻮﺕ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﯾﻦ ؟!

شبیه پنگوئن فلجه ... :))))))

ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﻨﯿﺪ خیلی باحاله ... ^_^
.
.
.
.
.
زﯾــﺮ ﺑــﺎرون ﺗـﻨـﺪ

ﯾــﺎ ﺑـﺎﯾـﺪ ﭼـﺎﻗـﻮ ﺧـﻮرد . . .

ﯾــﺎ ﺑــﺎﻻ ﺳــﺮ ﮐــﺴــﯽ ﮐــﻪ ﭼــﺎﻗــﻮ ﺧــﻮرده

ﺑــﻠـﻨــﺪ داد ﺑــﺰﻧـﯽ ﺑـﮕـﯽ ﺧـــــــــﺪا

و ﮔــﺮﻧـﻪ ﻫـﻤـﯿـﻨـﺠـﻮری ﺑـﺎرون ﺧـﺎﻟـﯽ

اﺻــﻼ ﺣــﺎل ﻧـﻤـﯿـﺪه ^_^
.
.
.
.
.
انقدر دوست دارم ،مجری یکی از این برنامه های زنده بیاد طرفم

و بگه "ما می خوایم به افتخار شما ،دو تا آهنگ پخش کنیم ،

دوست دارید آن دو آهنگ چی باشه

" منم با کمال اعتماد بنفس و خونسردی بگم "

لطفا آهنگ زاخار و تابستون کوتاهه از زد بازی را پخش کنید"

ببینم یارو چیکار می کنه...
.
.
.
.
.
نه که من «مغز» نباشم‌ها، نه.

من فقط خسته‌تر از اونی هستم که «فرار» کنم.

باز اقلن «قِل خوردن مغزها» بود یه چیزی.:))
.
.
.
.
.
خداییش دقت کردین چن وقته آمار دزدی از منازل به شدت کاهش یافته؟

چون توهر خونه ای یه نفر تو این سایت تا صبح بیداره
.
.
.
.
.
خداییش اگه وقتی طرفتون بهتون خیانت می کنه

پای یه آدم حسابی در میان بود بهش حق بدین

ولی...

لامصب مشکل اینجاس که همیشه پای یه عنتر به تمام معنا وسطه :|‬

(آی گفتییییی.....)
.
.
.
.
.
يكي از دوستان ميفرمایند:

تو كه ميدونى همه مردها خيانت ميكنن، پس با يه پولدار ازدواج كن

گريه كردن تو كافى شاپهاى پاريس

بهتر از گريه كردن تو آشپزخونه خونه كرايه ست!!!!!

آدم ميره تو فكرا!!!!

خوب گفته انصافا!!!!
.
.
.
.
.
تولاین بودم یه پسره اومد پیام داد،

اینا هیچی،اسمشو گذاشته بود k1

طی تحقیقاتی که انجام دادیم فهمیدیم اسمش کیوان بوده!!
.
.
.
.
.
دیالوگ مورد علاقه من تو ماداگاسکار 3:

پنگوئن:حالا دیگه پولدار شدیم میتونیم یه هواپیما از جنس طلا بخریم!

پنگوئن 2:قربان هواپیمای از جنس طلا نمیتونه پرواز کنه!

پنگوئن:احمق مادیگه پولداریم قوانین فیزیک رو ما اثری نداره!
.
.
.
.
.
پسرا وقتی میبینن که جیمیل فیلتر شد:

O___________o - O_O - +____× بدون شرح...

وقتی دخترا میبینن که جیمیل فیلتر شد:

وووووویییییی شفه فیلچر شتیت چقمله خوجمله!

(ترجمه): فکر کنم یه چی گفت تو مایه های این که

صفحه فیلتر جدید چقد خوشگله! D:
.
.
.
.
.
مورد داشتیم طرف رشته ی کتابداری در قفسه های خالی،

تو یکی از دانشگاه های علی آباد کتولـِ سُفلا قبول شده

بعد اومده به من میگه:فردا کلاس دارم

به نظرت مانتوم و با چه رنگ لاکی ست کنم بهتره؟؟؟

تنهایی بکشمش یا صبر کنم میاین؟؟:
.
.
.
.
.

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان راحله
11 آذر 93 12:42
خیلی با حال بود .. با اجازه کپی برداری کردم
مریم(مامان ثنا جون)
11 آذر 93 13:18
خیلی خندیدم ممنونم زیبا بود
مریم(مامان ثنا جون)
11 آذر 93 13:52
خدا را شکر که خدا بهتون چنین گل زیبایی داده و در کنارش دارید لذت میبرید..راستی خاله پست جدید گذاشتم بدو عزیزم...داغ داغه..
•♥مامان متین♥•
12 آذر 93 12:59
سلام دوس جونی خوبی... مرسی...... انشافا خعلی خوشمل نِبشته بوودیا .....خخخخخخ عالی بود ااااا عالیییییی....خخخخخخخخخ
مامان ندا
12 آذر 93 19:48
سلام عزیزم راستش پست قبلیت خیلی منو ناراحت کرد..الههههههی.. و الان که اومدم وبلاگ گلشید جونم اول چشامو بستم و یه کوچولو باز کردم که اگه چهره ی ناز اون طفل معصوم اول وب بود سریع ببندم اما خوب واسه ی خنده چسسسسبییید.. گلشید نازمو ببوسید