گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

گلشيد و مامان

لحظه هاي دخترانه

1393/8/17 7:44
نویسنده : ماماني
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

همدم مامان يك ماه از آخرين نوشته من توي وبلاگت گذشت توي اين يك ماه تو دومرتبه مريض شدي كه مجبور شدي آنتي بيوتيك بخوري  غمگین و الانم از اين ويروس جديدا گرفتي كه نميدونم اسمش چيه اما همه بچه ها مريض شدن پنج شنبه از شدت تب زيادت برديمت كلينيك كودكان اما نرفته تو برگشتيم صحنه واقعاً وحشتناكي بود كلينيك حسابي شلوغ بود و بچه ها هرگوشه اي اثري از خودشون جا گذاشته بودنسبز

تصميم گرفتيم صبر كنيم تا امروز كه اگه بهتر نشدي ببريمت پيش آقاي دكتري كه تو هر وقت مي بينيش گريه ميكني نميدونم چرا دوستش نداري اما من خيلي دوسش دارم چون دكتر كوچولويي خودمم بوده آرام

امسالم مثل سال گذشته كلاً نذاشتي واسه عزاداري محرم جايي بريم حسينيه ها خيلي شلوغ بودن و تو ميخواستي همش اينطرف اونطرف بري چون نميتونستي گريه و بهانه گيري ميكردي منم مجبور ميشدم سريع بلند بشم و بريم خونه ماماني . حسنش اين بود كه تمام مراسما رو از شبكه تابان پخش ميكرد و ميشد تماشا كرد اما .. ايشالا بزرگتر كه شدي عشق مامان سعادت داشته باشيم باهم بريم عزاداري هرچند بابايي اين شكلي ميشه عصبانی"ميگه بچه روحيه اش خراب ميشه" ولي من و تو كه ميدونيم اينطوري نيست نه عشقم محبت قربون اون شيطونيات برم

يه عالمه ازت عكس دارم توي اين يك ماه كه برات ميزارم مامانم . خدا كنه زود خوب و سرحال بشي عزيزم

اين عكس مال وقتيه كه تو پنج ماهه بودي و تازه از خواب بيداري شدي عادت داشتي توي خواب دمر بشي و سرت و بكني زير لحافت خاله معصومم اين عكس و ازت شكار كرد خوش اخلاق خانوم كه هميشه بعد از بيدار شدن از خواب ميخنديبغل

 ببين چقدر بزرگ و خانوم شدي و هزار برابر شيطون تر  واسه اينكه لباسات رو عوض كنم بايد هزارتا نقشه بكشم و راه هاي فرارت رو ببندم تا در نري و من بتونم لباس تنت كنم . واسه غذا خوردن كه ديگه نگو بدتر اول همه ني نيات غذا بخورن بعد يه عالمه سي دي و آهنگ بزارم تا يه لقمه پرنسس مامان غذا بخوره  اونم به زور و زحمت غمگین

تموم نشده ها كلي هنوز حرف دارم باهات بيا ادامه مطلب ...

خوشم مياد كه در هر حالت مامان و غافلگير ميكني اينم يكي از كارايي كه دوست داري انجام بدي اما من نميزارم اما وقتي چشم من و دور ميبيني سريع صندلي ميزاري زير پات و دست به كار ميشي

به نظرت اين چيه اينجا يه پتوي مچاله شده ؟!!! يا 

محل خواب جديدت رو خودت درست كردي پتو بالشت رو گذاشتي و نازيتم گذاشتي (عروسك سندي) كنارت و  خوابيدي

وقتي داشتيم از مهد برميگشتيم توي ماشين يه چند دقيقه ايي ديدم هيچ صدايي ازت نمياد زدم كنار ديدم كل صورتت اين شكليه حالا بگو چي شده؟

يكي از رژاي من كه در اثر سهل انگاري از كيفم افتاده بود توي ماشين و پيدا كرده بودي و داشتي رژ ميزدي البته هم رژ لب.هم رژ گونه رو باهم زدي

خندونکدر حال كشف يه هله هوله جديد به اسم لواشك  

اينم استفاده از يه روش جديد براي بالا رفتن از درو ديوار وقتي صندليت رو برداشتم قربون اون فكر خلاقانه ات برم اما اين كارت خيلي خطرناكه عزيزم ولي نميتونم اين يكي رو به هيچ طريقي ازت دور كنم

عاشق آهنرباهاي يخچالي ولي اين اواخر تحريم شدي چون يكيشون رو كرده بودي توي دهنت واسه همين ازت گرفتمشون تا اطلاع ثانوي هم ديگه قرار نيست بيان دم دست چقدر من و اون روز ترسوندي وروجك

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

بابا و مامان
17 آبان 93 8:08
عزیز دلم ماشالاه ناز و دوست داشتنی مثل همیشه
ماماني
پاسخ
ممنون عزيز دلم
بابا و مامان
17 آبان 93 8:09
الهی فدات بشم اونجا جای خوابیدنه عایا
ماماني
پاسخ
خدا نكنه خاله جون نميدوني من هنوز چه كارايي بلدم رو نكردم صبركن مامانم كم كم براتون مينويسه
بابا و مامان
17 آبان 93 8:10
مامان جون عزاداریهاتون قبول
ماماني
پاسخ
واسه شما هم قبول باشه عزيزم
مامانی معین
17 آبان 93 8:44
انشااله زود زود خوب می شی . الهی قربونت برم که انقدر شیطونی می کنی . خانم شدی ماشااله دیگه رژ لب می زنی
ماماني
پاسخ
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 9:13
سلام خانومی خوبین؟ ماشالا چ خانومی شده
مامان مرسانا
17 آبان 93 11:06
من فدای دختر شیطون بلا برم من همیشه عاشق دخترهای وروجک وشیطونم ودلم براشون ضعف میره ،کی میشه مرسای منم از این کارها بکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ --- عزيزم ايشالا مرسانا جونم يه روز از اين كارا ميكنه اونوقت حتماً به من سر بزن
مامان ويانا
17 آبان 93 11:51
هزار ماشاء اله چقدر گلشید جون ناز و شیرین
مامان راحله
17 آبان 93 18:16
ماشالله چه خوشگل شدی عزیزمممممم فدای رژ لب زدنت دوستت دارم شیطون بلااااااااااااااااااا
ماماني
پاسخ
مامان راحله
27 آبان 93 14:25
سلام عزیزم . سایت هایی که ازشون استفاده میکنم : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ http://zibasaz.niniweblog.com/ اینا رو از قسمت ریزه میزه های تزیینی برداشتم . پیدا کردنشون یه کمی وقت گیره .
ماماني
پاسخ
دستت درد نكنه عزيزم لطف كردي
مامی آراد
27 آبان 93 17:48
عکس زیر لحاف خیلی بامزه اس ؛ خدا حفظش کنه زیر سایه پدر ومادر انشا ا...
ماماني
پاسخ
فدات بشم خانومم ممنون كه اومدي پيشمون
fafa
28 آبان 93 13:08
گلشییییییییییییییید عاشقتم اون چشمات روانیم میکنه دخترررررررررررر ماشالههههه هزااااااااااااااار ماشالله چشم نخوری ایشالا بیرم لعنت به این ویروسه پوریا هم گرفت بچم خدا رو شکر خوب شده الان
ماماني
پاسخ
خدا رو شكر عزيزم ايشالا همه بچه ها سالم باشن پورياي خوشگلم و حسابي ماچش كن
زهرا مامان ارتا
30 آبان 93 14:42
ماماني
پاسخ
مامان پوریا
1 آذر 93 17:12
ماشالله چقد خانوم شدی عزیزم
ماماني
پاسخ