گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

گلشيد و مامان

مسافرت دوتايي

1393/7/17 11:56
نویسنده : ماماني
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از چند ماه از فرصت استفاده كردم و واسه تعطيلات عيد قربان به اصرار آبجي خانوم تشريف فرما شديم خونشون (يه ذره خودمون رو تحويل گرفتيم خندونک)

موقع رفتن دخملي توي قطار خوابيد يعني اولش بيدار بود بعد با ترفند هميشگي خوابوندمش چون ميدونستم قراره قطار با زلزله 10 ريشتري از پا در بياد

اين مال عكس اولش كه بيدار بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موقعي كه رسيديم قم بيدار شد حالا مگه ميشد آرومش كرد با اين محيط جديد دوست داشت به همه جا سر بزنه يعني من شكل يو يو شدم از بس رفتم و اومدم شاکی كل سالن قطار رو بهم ريخت خدا رو شكر بعد از چهل و پنج دقيقه رسيديم و با تاكسي راهي كرج شديم  وقتي رسيديم همه كلي خوشحال و ذوق زده niniweblog.com

توي يك ساعت كل اپارتمان خاله رو بهم ريخت و همه وسايل تزييني كنار خونه شوت شدن روي ميز ناهار خوري از گلدون و تلفن و ديگه هر چي فكرش رو بكني  دقيقا انگار زلزله اومده باشه

روز جمعه راهي جاده چالوس شديم هوا خيلي سرد بود و ما هم كه به اين هوا عادت نداشتيم حسابي يخ زديم ولي هوا خيلي سبك و خوب بود و حسابي از طبيعت  لذت برديمniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قاتل مورچه هاي بيچاره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بريم ادامه مطلب تا بازم برات بگم

 

واقعاً ديدن ارتفاع سد كرج تاسف برانگيز بود تقريباً خالي خالي غمگین

خيلي خوش گذشت البته به من چون خانوم خوشگل من به خاطر هواي خوب از ساعت 12 تا 4 بعدازظهر خوابيد

گلشيد خانوم با پتوي معروفش كه موقع خواب حتي يك لحظه از خودش دورش نميكنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق اينم كه گل سرات رو ميندازي دور مچت يعني هر چقدر اين كشاي بيچاره كش بيان ميكشيش بالا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممنون خواهري كه مزاحمتهاي ما رو اين سه چهار روز تحمل كردي خيلي دوست دارم و دلم برات خيلي تنگ شده

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 توي كاراي خونه هم كلي به من كمك ميكني قربون اون دستاي كوچولوت برم كه اداي ظرف شستن رو درمياري

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقاش كوچولوي من كه دو دستي نقاشي ميكشه

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامانِ بهار
17 مهر 93 12:29
ای دختر شیطون
ماماني
پاسخ
مامان سبا
18 مهر 93 6:26
مامان گلشیدجون همیشه بیا عکس بذار.آخی حالم خوب شد با این همه عکس.
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيزم ايشالا هفته ديگه بادست پر ميام
مامان ويانا
19 مهر 93 7:27
قربون این دختر شیطون و ناز بشم
مامانی معین
19 مهر 93 8:45
عزیزم همیشه به گردش . قربون این شیطون کاریت برم من خوشگلم . کارات مثل معین میمونه دورت بگردم . خواهری شما کدوم شهر زندگی می کنین ؟
ماماني
پاسخ
عزيزم من يزدم خانومي
مامان مریم
19 مهر 93 9:14
انشالله مسافرت خوش بگذره و با یه عالمه سوغاتی و عکس برگردید...
مامانِ بهار
19 مهر 93 19:29
دوست خوبم امیدوارم همیشه و همه جا مولامون ♥حضرت علی(ع)♥ نگهدار کوچولوی خوشگلت باشه . پیشاپیش عید غدیر رو بهتون تبریک میگم.
مامان ويانا
20 مهر 93 7:48
ای دل ز ولایت علی شادی کن / احساس غرور و فخر و آزادی کن با دسته گلی پر از درود و صلوات / از روز غدیر و شادی اش یادی کن
فرشته
22 مهر 93 8:22
نازه ناز، بووووووووووووووووووووس
مامان جون
25 مهر 93 1:20
سلام. ماشالله دختر نازی داری خدا حفظش کنه.. لینکت کردم
مثل هیچکس
1 آبان 93 13:02
ای جونم قربون این وروجک برم من کاش مرسانای منم زودتر بزرگ بشه واینجوری همه رو بریزه به هم
•♥مامان متین♥•
4 آبان 93 20:49
سلام دوستم..همیشه ب سفر و شادی مسافرت مجردی بدون شو شو هم حال مِده نه؟رفتم که میگما قربون ظرف شدنت خاله... نقاش کوچولو ی هنرمندو ببین...عززززیززززززززم
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:55
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________
مادر دیبا
14 آبان 93 18:22
ووووووووووش فدای گلشید ناااااازم نمی دونی چقدر دلم ضعف رفت با دیدن اون عکسش که ظرف می شوره مثلاً چه دامنی هم پوشیده چه بهش میان لباساش ببوسش بجام عزیزم
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيزم قربونت برم ديبا جونم ببوسش
مامان مریم
15 آبان 93 17:22
از محرم رسید، ماه عزای حسین سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین التماس دعا
•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 19:29
fafa
28 آبان 93 13:10
همیشه به سفررررررررررررررر فدای این زلزله بشم اصلا بهش نمیاد اینقدر که میگی فضول باشه
ماماني
پاسخ
اوه هنوز كجاش و ديدي