گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

گلشيد و مامان

روزت مبارك عشقولكم

1393/7/16 7:55
نویسنده : ماماني
749 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهاني كودك مبارك

 

 

 

 

 

 

 

 

 وروجك مامان روزت مبارك عزيزم اميدوارم هزار هزار سال با خوبي و خوشي زندگي كني . اين روزها از من دلخور نشي چرا اينقدر دير دير برات پست ميزارم ميدوني كه چقدر از من انرژي ميگيري اينقدر كه شبا تقريبا بيهوش ميشم هر روز مشغول يه كاري بغل

ديروز تمام دستمال كاغذيها رو از جعبه در آورده بودي وقتي خواستم دعوات كنم يه جوري چشمات و برام ريز كردي و خنديدي كه ديگه نشد من از خنده رو زمين دراز كشيده بودم تو هم همراهيم ميكردي فك كردي داريم بازي ميكنيم اين روزها عاشق اينم كه ميگي "مال منه"  هر چيزي رو بر ميداري يا ميخواي داشته باشيش ميگي مال منه .

از وقتي كليپ لوييز رو ديدي ديگه يه من نميگي مامان ميگي ماماني البته يه جور خاصي كه "ن" زياد شنيده نميشه بيشتر ميگي مامايي  هزار بارم تكرار ميكني  niniweblog.com

اميدوارم امروز توي مهد كودك بهت خوش بگذره عزيزم niniweblog.com خاله كه خيلي ازت تعريف ميكرد كه خيلي آروم تر از قبل شدي اميدوارم همينطوري باشه عزيزم  روزاي اول كه با گريه ميرفتي و با گريه ميومدي بيرون گریه خيلي دلم ميسوخت كه گريه ميكني اما مشاور مهد ميگفت عادت ميكني و احتياج داري كه با بچه هاي ديگه باشي تا هم بتوني به راحتي صحبت كني هم بتوني با بچه هاي ديگه ساعات خوبي رو بگذروني محبت

اميدوارم وقتي بزرگ تر شدي اين موضوع رو درك كني كه همه اين دوريها به خاطر خودته به خاطر آرامش و آسايش خيالت وقتي به دوره نوجواني و جواني برسي من ديگه پيشتم شايدم خيلي زودتر عزيزم شيرين ترين لحظه ها رو برات آرزو دارم

هميشه از خدا ميخوام كه هميشه سالم باشي و بعد هم به من  توانايي بده تا بتونم بهترين ها رو برات فراهم كنم  دوست دارم عزيزم

اينقدر تو رو دوست دارم كه هيچ كسي كسي رو اينجوري دوست نداشت محبت

اينقدر برات ميميرم قد يه دنياخوبي قد هزار تا ستاره niniweblog.com

بي تو دلم ميگيره وقتي تنها ميشم كارم انتظاره niniweblog.com

اينقدر تو رو دوست دارم كه هيچ كسي كسي رو اينجوري دوست نداشت niniweblog.com

عكساي خوشگلتم گذاشتم ادامه مطلب....niniweblog.com

روز اول رفتن به مهد كودك آرام

 

روز اول رفتن به مهد كودك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مریم
17 مهر 93 0:18
ماماني
پاسخ
مامان زهرا
17 مهر 93 0:34
عزیییییییییییییززززززززمممممممم
ماماني
پاسخ
مامان سبا
18 مهر 93 6:21
مبارک باشه خاله جون.ان شاالله دانشگاه رفتنت.چه خوشگل افتادی تو عکسات.
مامان ويانا
20 مهر 93 7:41
وقتی عکسهای ناز گلشید خانم را می بینم و شیطنت هایش را می خوانم واقعاً انرژی می گیرم. دوست دارم گلشید جون روز کودک هم مبارک باشد .