گلشید خانوم فندوق مامان و باباگلشید خانوم فندوق مامان و بابا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

گلشيد و مامان

مسافرت به شمال

1393/2/13 2:25
نویسنده : ماماني
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست جونیا و خواهرای خوبم

دلم واسه همتون کلی تنگیده بود

یه سوال راستی شما چطوری با وروجکاتون  عیدی رفتین مسافرت

من که توی این چند روز دیوونه شدم اینقدر که آخر سر مجبور شدم رفیق نیمه راه بشم و برگشت رو  همسری رو تنها بزارم و با هواپیما برگردم

نا شکری نشه اما این وحشتناک ترین مسافرت عمرم بود گریهگریهگریهگریهگریهگریه

اینقدر این وروجم من و اذیت کرد که وقتی خواب بود دیگه بغضم میترکید و گریه میکردم کچلکچل

ببخشید که این پست کمی طولانیه

این اولشه فکر نکنین تا آخر اینطوری بودا

از یزد به سمت کرج حرکت کردیم یه روز خونه خاله مریم موندیم چون دخترا امتحان داشتن ترجیح دادیم زودتر به سمت گیلان راه بیوفتیم تا وروجک خانوم اذیت نکنه

رفتیم خونه عمه نیلوفر که توی روستای زیبای سرولاته روز بعد هم راهی تله کابین رامسر شدیم هوا خیلی سرد بود و حسابی مه بود بالای کوهم که حسابی مه بود

ابرومون برد این دختر من هرکی ندونه فکر میکنه بابا و مامانش حسابی قلیونی ان دل نمیکند از این قلیون که بزور بردیمش

جیگر مامان که لباس محلی پوشیده اینقدر خوردنی شده بود که کلی وایساده بودن نگاش میکردن بوس بوسبوسبوس

داره فوت میکنه آتیشش بگیره

 

 

کلی صدف جمع کرد خوشگل مامان  چندتایی هم گرفته بود توی دستش و میذاشت توی جیب مانتوی من

 

 

روستای زیبای جواهر ده

کمک به مامان در تمییز کردن خونه و گردگیری (البته بیشتر آب بازی بغل)

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان مهدیه
13 اردیبهشت 93 1:59
سلام دوقلوهای من سارا و ثنازنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
ღ مــــــامــــــانی ღ
13 اردیبهشت 93 8:32
قربونت برم ایشالا همیشه لبهات خندووووووووون باشه ... خیلی نااااااااااااز شدی عزیزممممممم
ماماني
پاسخ
ممنون خاله جونم
دوست
14 اردیبهشت 93 8:25
سلام عزيزم . ديسك گردنت خوب شد. حتما با اين مسافرت بهتر شده .مشتاقيم هرچه زودتر بياي سركار
ماماني
پاسخ
آره بابا اينقدر خوب شدم كه نگو
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 8:41
ای شیطون بلا چه به سر مامان اوردی نصف کاره برگشته
ماماني
پاسخ
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 8:42
راس راستی خوردنی شدی عزیزم
مثل هیچکس
14 اردیبهشت 93 10:34
قربون این خنده های موزیانت برم من خوب کردی حسابی حال مامان رو گرفتی چرا دیر به دیر اپ میکنه
ماماني
پاسخ
خواهري نگو كه دلم خونه
مثل هیچکس
14 اردیبهشت 93 10:41
من عاشق اون عکس با لباس محلیشم
ماماني
پاسخ
مهتاب
14 اردیبهشت 93 12:05
اییییییییییییییی بابا عزیزم یعنی چی تنها برگشتی نکنه با همسری بحثتون شدو قهرو .........من که تو این عکسهای خوشگل چیزی جز یه دخمل خانومو نازو کد بانو چیزی نمیبینم راستی انگار مامانی لاغر کردی ارهههههههههههههه
ماماني
پاسخ
دورنماش قشنگه گلم آره فقط يه نموره
مهتاب
14 اردیبهشت 93 12:06
الهی فداش چقدر تو این لباسا ماه شده خیلی بهش میاد ماشالا
ماماني
پاسخ
ممنون خاله جون
بابا و مامان
16 اردیبهشت 93 13:23
خصوصی عزیزم
ماماني
پاسخ
دوست دارم
سمیه
16 اردیبهشت 93 15:52
به به ایشالله همیشه به سفر گلشید خانوم خوشگل
ماماني
پاسخ
ممنون خاله جونم یه بار دیگه مامانم مار گزیده شده
مامان لیلا
16 اردیبهشت 93 16:01
سلاااااااااام قلبون تو دخمل نااااز ما که عید قسمت نشد بریم مسافرت ببینیم فسقلیمون میذاره یا نه,اما انشاالله هفته دیگه قراره بریم مشهد ببینیم این وروجک میذارهههه
ماماني
پاسخ
ایشالا بهت خوش بگذره عزیزم التماس دعا
مامان سبا
16 اردیبهشت 93 16:07
سلام .انشاالله همیشه درحال بازی وشادی باشه ولبخندبه لب مامانجونش بیاره.سفرآدم رو شارز میکنه به خودت سخت نگیر مامانی.
ماماني
پاسخ
ایشالا خدا از زبونت بشنوه خواهری
مامی آراد
16 اردیبهشت 93 18:27
فکر کنم عکس اول مربوط به رامسر باشه(تله کابین) ، خیلی عالی شده
ماماني
پاسخ
آره قربونت برم جای شما خالی خیلی خوش گذشت اما هوا کمی سرد بود
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 اردیبهشت 93 0:08
به سلامتی همه رفیقایه با معرفتی ک اینقد معرفت دارن ک اگ ادم باهاشون رفیق باشه اصن فکر مخاطب خاص داشتن از ذهن ادم میپره
ماماني
پاسخ
براستي اينطور مي باشد آيا
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 اردیبهشت 93 0:11
دقت کردین اونایی که سر کلاس ازهمه کمتر میفهمن بیشتر به نشونه ی تایید فهمیدن سر تکون میدن؟؟؟؟؟.....
ماماني
پاسخ
مثل من
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 اردیبهشت 93 0:13
ﮐﻔﺶ ﺗﻦ ﺗﺎﮎ ﺧﺮﯾﺪﻡ ۱۸۸۰۰۰ ﺗﻮﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﻫﯿﭽﯽ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﮔﺮﺳﻨﻪ ﻣﯿﺸﻢ ﻣﯿﺎﻡ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﯼ ﻫﻔﺘﻪ ۱۰ﮐﯿﻠﻮ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻢ ﮐﺮﺩﻡ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻻﻣﺼﺐ :|
ماماني
پاسخ
زینب (مادر آرتین)
18 اردیبهشت 93 8:15
انشالله همیشه لبهات خندون باشه. مامانی بده من اینقدر انرژی دارم که وقتی خوابم شما به گریه میافتی
ماماني
پاسخ
خيلي هم خوبه
زینب (مادر آرتین)
18 اردیبهشت 93 8:16
راستی نمایشگاه کتاب رفتین.میشه لیست کتابهایی که خریدین و بذارید.ممنون
ماماني
پاسخ
حتماً
♥پرنیان♥مامان متین
18 اردیبهشت 93 11:11
همیشه ب سفر خواهری جونم... شیطونیای بچه ها هم شیرینهباورکن میدونی که چی میگم ایشالا سفرای بعدی... خوش باشین همیشه
ماماني
پاسخ
فدات بشم عزيز دلم شما هم هميشه خوش باشين
♥پرنیان♥مامان متین
18 اردیبهشت 93 11:14
لباسش خیلی خوشگله...ماشالادخمل..چ فوتی هم میکنه اتیشو عجب قلیونیه داداش ...قد خودته که گلشید خاتون
ماماني
پاسخ
از خودش گنده تره
مامان فاطمه
18 اردیبهشت 93 12:08
اخی با حال بود به قیافه ش نمیاد اذیت کن باشه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ماماني
پاسخ
عزيزكم مورچه زير پاش نميره قربونش برم اما وقتي سرت و برگردوني همه چي متحول ميشه
مامانِ بهار
18 اردیبهشت 93 16:01
به به چه عکس های خوشگلی چه مامانه خوشگلی دختر منم از شلوغی خوشش نمیاد .. تازه یه کمی داره عادت میکنه . انشالله بزرگتر بشن بهتر میشن
ماماني
پاسخ
خدا کنه
مــن و آوا قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 5:20
عزيزمي خواهر هميشه به سفر..... اي وروجك خوشگل ماماني رو اذيت كردي هاااا.... خواهر گردنت چه طوره ؟؟؟؟ دخملي با لباس سنتي خيلي نازتر شده ماشالله
ماماني
پاسخ
خوبم عزيزم خدا رو شكر قربونت برم اميدوارم آوايي جونمم زودتر خوب بشه
مامانی معین
31 اردیبهشت 93 8:34
الهی قربون این خوشگل خانوم برم من
مامان امیرعلی گلی
1 خرداد 93 16:37
به به سفر به این خوبی همینا خاطره میمونه گلم اایشالله همیشه شاد باشین
مامان اهورا (نرگس)
8 خرداد 93 18:39
چقدر عکسات ناز بودن گلم....
مامان مریم
15 خرداد 93 0:56
خدای من چه زیبا چقدرم بهش میاد همیشه خوش باشید